Podium vloerputten?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stainz
    • Sep 2009
    • 609

wat is het probleem met een flinke goot aanleggen waar je je snakes door kan leggen... ben je nog flexibeler mee ook.

Eventueel laat je je snakes die je altijd gebruikt er rustig in liggen en mocht je ze dan een keer elders nodig hebben kunnen ze er nog uit ook.

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Gaatje voor afwatering onder in het putje en je hebt geen last meer van enthousiaste dweilploegen.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• showband
        • May 2001
        • 4524

dat gaatje duurt niet lang omdat er vuil meekomt.

en het loopt langs je female connectors naar beneden dat gaatje in....

ten tweede moet dat gaatje ook ergens naar afwateren.
        lekker belangrijk!

Comment

• frederic
          • Jan 2006
          • 3511

Wij hebben dit ook in het podium van ons jeugdhuis gestoken vooraan.
          Super handig, wel even opletten wat je doet tijdens het reinigen. Ikbedoel dat je geen emmers water uit moet gieten op podium.

Wat de vuiligheid betreft valt dit wel mee. Elke week eens met de stofzuiger in dat gaat werkt prima.

Comment

• Hairman
            • Feb 2005
            • 68

Originally posted by sdboer
            Nee het is geen ballet vloer.
            Maar je ziet wel eens van die deksels in vloeren, waaronder je aansluitingen zitten. Die deksels liggen mooi verzonken tov de vloerbedekking.
            Wat maakt iedereen zich druk om dweilwater, volgens mij ligt er vloerbedekking...
            Layher is LEGO voor grote jongens...

Comment

• djspeakertje
              • Oct 2008
              • 1912

In Denekamp (overijssel) is de afgelopen jaren gewerkt aan de herinrichting van het centrum, waaronder het compleet opnieuw ontwerpen en bouwen van het plein. Bij het ontwerp is al rekening gehouden met de diverse activiteiten die er plaats gaan vinden, waaronder de markten, dorpsfeesten, etc. etc. In het plein zijn op diverse plekken luiken te vinden, waaronder stroomvoorziening, van een simpel 220 lijntje tot krachtstroom aanwezig is. Die dingen zitten dag en nacht, met zon, regen, hagel en sneeuwstorm in dat plein, en alles en iedereen loopt, fietst, marktkraamt, heftruckt en vrachtwagent er overheen...

Misschien een idee om eens contact op te nemen met de gemeente Dinkelland om te vragen hoe ze dat aan hebben gepakt? Ik kan in het masterplan zo snel niks vinden, maar ze willen je er vast mee helpen, en ik kan me voorstellen dat er meer scholen/poppodia/culturele centra/dergelijke organisaties geïnteresseerd zijn in dergelijke weatherproof systemen. Het zijn beste luiken die er in zitten, en ik weet niet of ze er helemaal uit kunnen, maar je kan wel gewoon met het luik dicht al je kabels erin laten zitten. Voor zover ik weet (heb er een paar keer snel 1tje van binnen gezien) zit er in Denekamp alleen stroom in, maar daar moet wat aan te doen zijn. (lees: audio, video, laptop, motortakelsturing, hartings voor je lampjes etc.)

Daan
              I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
              I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• BJD
                • Oct 2007
                • 771

Je kan ook een rioolputdeksel in je kerkpodium bouwen. Aansluiten op het riool en afwatering is ook geregeld. Zo'n deksel is niet te huffen, maar je kan dan wel met een tank over je podium rijden.

Serieus: de TS zoekt volgens mij degelijke netjes weg te werken indoor vloerputten. Dan lijkt me een gietijzeren put of iets in die richting te duur en te lomp.

Comment

• steed
                  • Sep 2008
                  • 68

Om de riool maar even voorbij te zwemmen...Denk dat de SYSFLOOR van Sommercable een uitstekende oplossing kan zijn. Werkt snel, perfect en kan strak weg gewerkt worden, daarnaast niet extreem duur. Van video tot audio kan erin verwerkt worden. Zie (sommercable.de) en dan zoekfunctie sysfloor.
                  Trouwens de HICON connectoren zijn ook erg goed evenals de bekabeling van sommer.
                  Hebben wij ook toegepast in kerken en de politieacademie in Leusden maakt ook gebruik van deze vloer kastjes. Werkt perfect..
                  succes

Comment

Working...