Eerste keer podium van steiger, waar rekening mee te houden?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • beyma
    • Oct 2002
    • 1614

    #16
    Ik weet niet of het al geweest is, maar ik zou dat tentje links een andere plek geven, dit verstoord het hele beeld....
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

    Comment

    • beyma
      • Oct 2002
      • 1614

      #17
      Originally posted by djspeakertje
      A
      Op 1:21 en 3:01 krijg je een aardig beeld van hoe dat er 's avonds uitzag.

      [off topic mode on\] van 1:59 tot ergens 2:40 heb ik me helemaal kapot gelachen om die gozer in het wit...... meisje links danst de sterren van de hemel, hij doet iets "gangnam style" meets "jump style" achtige dingen ROFLOL ! THANKS! [/off topc off]
      Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

      Comment

      • SP-music
        • Apr 2009
        • 28

        #18
        Originally posted by beyma
        Ik weet niet of het al geweest is, maar ik zou dat tentje links een andere plek geven, dit verstoord het hele beeld....
        Het feest is nog niet geweest. Over een paar weken vind het plaats.
        Je hebt inderdaad misschien wel gelijk, al staat het tentje qua verhouding groter op de tekening dan dat het werkelijk is. Deze tekening is niet helemaal op schaal (het podium wel, de rest er omheen niet). Tijdens de bouwdag zal ik eens kijken of we hier niet een betere oplossing voor kunnen vinden.

        Comment

        • beyma
          • Oct 2002
          • 1614

          #19
          Als het budget het toelaat dan kan je nog een soort 'FOH' maken van een steiger constructie in dezelfde stijl !

          Ik zou dan een basis van 2 bij 2 nemen, onderop een flonder om op te staan en dan de totale constuctie een meter of 5...6 hoog, paar wapperlampen + sunstrips op de hoeken, en beneden kan je het aan drie kanten afschermen met doeken en een dak span je er tussen.....
          Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

          Comment

          Working...