flightcase van dap audio ???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jens
    • Aug 2004
    • 1067

flightcase van dap audio ???

nou staan er bij j&h diverse dap cases zoals deze

voor 125 euro inc btw

voor dit geld ken je ze volgens mij amper zelf maken kwa tijd die je ermee bezig bent( dan praat ik over 4 uur werktijd + je materialen)

nou vraag ik me af of ze kwalitatief een beetje goed zijn...op t eerste gezicht ziet het er nog aardig degelijk uit....en voor niet dagelijks gebruik ....wie heeft er toevallig al een dap case in gebruik en hoe denk je over deze cases ik hoor het graag??
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2139

zoals gewoonlijk bij dap: alle waar naar zijn geld. je krijgt idd een kistje. Verwacht geen echt alu profiel en sluitingen.

de naam flightcase zou ik ook niet te letterlijk nemen, of je moet gewoon graag nieuwe kistjes kopen, dan doe je maar op[]

dit gezegt zijnde, kunnen het heel goede kistjes zijn om simpele dingen in op te bergen die je niet veel vervoert...

mvg
    ronny
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• ralph
      Banned
      • Aug 2000
      • 2649

Zit een groot verschil tussen kisten van DAP, ProDjuser en kisten van een degelijke kistenbouwer.
      De volgorde is geheel niet willekeurig...

Wil je een degelijke kist die de levensduur van de apparatuur makkelijk aankan dan moet je niet een waaibomen kissi nemen, kom het spul 3x per jaar van zn plek, dan het overwegen waard.

alle waar naar zn geld is de beste slogan voor dit soort spul!

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

heb er een microfoondoos van, en die bevalt prima. Maar die ligt dan ook altijd mooi op zijn plekkie, en daar wordt niet mee gesmeten. Verder heb je zelfs in de pro-flightcase-bouwers nog diverse kwaliteitsverschillen, de echte flight-cases hebben bijvoorbeeld geen locatieprofiel, maar een deurtje dat er inwendig inzit, zodat de 8 ribben van de rechthoek Altijd hard met elkaar verbonden zijn. ( en dus geen strip die door vlinders bij elkaar gehouden wordt als stevigheid...)

Comment

• jens
          • Aug 2004
          • 1067

jah ik heb zelf denk ik bij elkaar z'n 300 flightcases gebouwt in alle soorten en maten, ben dr best wel een beetje thuis in mag ik wel zeggen....maar voor 125 euro bouwde ik deze cases niet.....ben gewoon benieuwt naar de kwaliteid en dat deze niet al te hoog zou zijn had ik ook niet verwacht.....maar voor mij eigen drive in discotje die 1 a 2 x in de maand op stap is ben ik benieuwt of de eisen daar hoog genoeg voor zijn

Comment

• bones2001
            • Aug 2003
            • 741

Kreeg toevallig gisteren 2 DAP kistjes binnen die ik 5 maanden geleden had besteld.....
            Moet zeggen dat ze er toch wel heel degelijk uitzien,
            9mm multiplex, aluminium stootranden etc.
            109 euro voor een houten dubbeldeur 6he rack is toch niet gek.
            Mixen is net als schilderen.
            Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

• Scotty
              • Jul 2004
              • 22

Ik werk bij een licht en geluidsbedrijf in Rotterdam en wij gebruiken steeds vaker deze kistjes en op zich zijn het geen slechte dingen. We hebben in het begin 2 handtakels van 10 mtr erin gedaan en met een paar goeie wielletjes eronder zijn het goeie kistjes. Kleurenfilter lenzen en zelfs de spigot kistjes zijn eigenlijk best aardig.

Wij maken zelf ook kisten op maat en het is niet JE van HET, maar ach. Ze hoeven ook niet in de wagen te vliegen. ook al zijn het flightcases.

19"" is wat te licht van opbouw Vooral als je er 2x 2x300W versterker in zet.
              Het hangt....................nog steeds

Comment

• xtof
                • May 2003
                • 19

Ik heb ook zo'n DAP 19'' flightcase .
                Voor de prijs kan ik zo'n flight niet doen zelfs met meijn "dealer prijs" voor de componenten en hout.
                Ze zijn van een goeie kwaliteit voor de prijs. Maar het is niet te gebruiken voor zware amplifiers.
                Ik gebruik maar hem voor lichte aparaten effecten (EQualizer, reverbs, CD's,karaoke mixers ens)....
                Ik heb ooit een RAM audio erin geplaats voor een prestatie maar daar zie je dat de kast te licht is ...

Excuseer als ik foutje doet maar ik ben franstalig.

Comment

• ronny
                  • Dec 2002
                  • 2139

citaat:Ik heb ooit een RAM audio erin geplaats voor een prestatie maar daar zie je dat de kast te licht is ...
                  ofwel die versterker te zwaar[)]

ze wegen anders wel wat die dingen hoor[xx(]

mvg
                  ronny
                  niet zagen, gewoon doen!

Comment

• wimbru
                    • Sep 2003
                    • 148

jaja, heb zo eens een begrafenis meegemaakt met zo'n Chinese kist... het gewicht van de inhoud bleek niet aangepast aan de Europese maten en gewichten...
                    de fantasie is voor jullie!

Comment

• Freek Fokker
                      • Aug 2003
                      • 495

erg dubbelzinnig
                      SR20DET

Comment

• flurk
                        • May 2003
                        • 409

Voor deprijs moetje hetniet laten.Heber zelf wat in gebruik
                        flight voor multi-par lenzen = ok
                        flight voor filterhouders valt zo uit elkaar

En de levertijd is ook bangelijk.

Comment

Working...