XLR Behringer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

citaat:
    Ja moet je ook niet je versterkers oververhit laten raken zodat het hele zooitje vast smelt[].
    Leuk maar als het goed is loopt het signaal van je X-over naar je Amp en niet omgekeerd, dit signaal is als het goed is zwak, daarom zit er een versterker tussen. Die versterkt de boel.
    als je je amp oververhit stuurt hij een te hoog signaal uit, lijkt me overigens sterk als hierdoor spul gaat smelten, dan is er toch echt iets niet goed.
    We're ready to party, are you?

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

Ik heb dit nog nooit met XLR stekkers gehad maar wel met MIDI stekkers van een 8 porter naar verschillende apparaten. De MIDI stekkers met een lijmpistool een dotje gegeven en vast als een huis en toch makkelijk weer los te maken. Bij mij hangt de apparatuur tijdens het vervoer maar ze zijn hierna nooit meer vanzelf losgekomen.

Comment

• sparky
        • Apr 2002
        • 2104

citaat:Geplaatst door DJ.T

citaat:
        Ja moet je ook niet je versterkers oververhit laten raken zodat het hele zooitje vast smelt[].
        Leuk maar als het goed is loopt het signaal van je X-over naar je Amp en niet omgekeerd, dit signaal is als het goed is zwak, daarom zit er een versterker tussen. Die versterkt de boel.
        als je je amp oververhit stuurt hij een te hoog signaal uit, lijkt me overigens sterk als hierdoor spul gaat smelten, dan is er toch echt iets niet goed.
        Dude.. Om t beginnen, het was een grapje. Ten tweede denk ik dat deze meneer het simpelweg over de afgestraalde hitte van de amps heeft [:X][:X]
        Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Upgrading your system
          • May 2003
          • 1684

Ik heb de jongens hier eens goed op hun fl!kker gegeven omdat het blijkt dat het dan dus bijna nooit gebeurd, gooien ze er dus toch te veel mee

Maar zonder dolle, ik heb ze gewoon even vastgelijmd en het lijkt idd goed te werken.. mischien was het toeval die eerste keer maar je weet het: safety First

Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

Working...