Krachtstroom -> 220 verdeling

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • driesmees
    • Apr 2003
    • 1076

Hoe werkt dat systeem met nulspanningsspoel?
    Waar kan je het kopen, en wat kost het?
    [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Jasper-Lichtbron
      • Jun 2001
      • 2155

Het probleem is me duidelijk en kan zich inderdaad voordoen in zo'n situatie. De kans dat het in onze setup ook echt gebeurd is miniem, dan zouden de geluidsjongens meer dan 32A moeten gebruiken, wat met onze sets redelijk onmogelijk is.

Wanneer de kast binnenkort weer opengaat zal ik kijken wat de mogelijkheden zijn om een extra automaat te gebruiken, misschien lus ik de 4e 32A out wel door naar de voorkant als ik er geen meer bijgepropt krijg. Die nulspoel is inderdaad wel handig, niet aan gedacht om er een te gebruiken, eens kijken of ik die er ook nog bij in krijg. Die haal je overigens gewoon bij een groothandel in dat spul, bij ons is dat CEF (City Electrical Factors of iets dergelijks), breng een bezoek aan uw lokale industrieterrein.

Comment

• CyberNBD
        • Aug 2000
        • 1318

Nulspanningsspoel is meestal hulpfunctie voor een andere automaat of aardlek, die klik je er als het ware tegenaan. Moet je automaat dus wel geschikt voor zijn. Ik heb ze van Merlin Gerin, net zoals alle automaten en aardlekken.
        Te verkrijgen bij oa Ehrbecker Schiefelbush of de TU, zitten beiden redelijk landelijk.
        CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

Working...