T barren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • driesmees
    • Apr 2003
    • 1076

Maar nu komt de grote vraag,
    hoe begin je er aan,
    wat is nu het makkelijkste werken? met een U profiel? Of liever met een kokerprofiel.
    Als je een U progiel gebruikt, Hoe sluit je de opening af.
    En bij een kokerprofiel, hoe bekabel j het hele boeltje?
    [CENTER] [/CENTER]

Comment

• luc2366
      • Jul 2002
      • 1161

ik gebruik steeds kokerprofiel 60x40mm.
      Met de Dremel de uitsparingen uitslijpen voor de Harting-connector(en) en met de klokboor de gaten voor de schuko's.
      Bij dubbele Harting: 2 linkse schuko's op linkse Harting en doorlussen naar rechtse Harting, voor de rechtse schuko's omgekeerd natuurlijk [8D]. Dit werkt voor mij het makkelijkste want anders geraak ik niet meer met m'n bekabeling weg.
      Het kost wat werk en materiaal, maar het eindresultaat is perfect en doet niet onder voor DURE kant-en-klare producten.
      Heb er nu 16 in gebruik, al meerdere jaren.

Heb er al gebouwd voor 6x P-36, 8x P-36, 4x P-56, 4x P-64, 6x P-64, break-out (van Harting naar 4, 5, 6 of 8 schuko's),... voor verschillende klanten

Comment

• Whitefarmer
        • Oct 2003
        • 1244

Luc,
        kun je eens een fotootje plaatsen van hoe zo'n break out er bij jou uitziet??

Ik ben zelf ook van plan er eentje te maken, en "beter goed gejat, dan slecht bedacht!"

Alvast bedankt
        Groet John
        Groeten John
        ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
        Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• driesmees
          • Apr 2003
          • 1076

Ik zit net even te rekenen,
          als je zonder de uren rekent, kom je op 40€ aan materiaal, zonder de ALU koker,
          hoeveel kost die? je zal uiteindelijk toch niet boven de 90 uitkomen denk ik?
          [CENTER] [/CENTER]

Comment

• luc2366
            • Jul 2002
            • 1161

@driesmees: wat bedoel je nou? niet meer dan 90€ uitkomen... ikke ni volge [8D]
            @ whitefarmer: zal je een foto mailen, maar is niet meer dan harting/aantal schuko's/harting op een rijtje

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

citaat:Geplaatst door hugovanmeijeren

Tot zover alvast super bedankt voor jullie reacties.

Het bestaande probleem is al opgelost met 2 2e hands barretjes.

Maar voor in de toekomst, lijkt het mij zeker lonend ze zelf eens te maken.
              Zal aan de hand van de tips in dit topic, als er meer barren nodig zijn, kijken of ik dan aan het juiste materiaal kan komen.

Groeten Hugo
              En daarom een slotje, dan maar...

Comment

Working...