pioneer cdj-100 knoppen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jens
    • Aug 2004
    • 1067

pioneer cdj-100 knoppen

De CUE en PLAY buttons van mijn cdj-100 cd spelers hoef je niet meer in te drukken. Als je er al overheen wrijft wil het al eens gebeuren dat ze je cd opstarten. Normaal horen ze een zachte klik te geven en moet je ze een beetje indrukken. Dit is dus bij de meine niet meer nodig.

Dit is heel irritand omdat het wel eens wil gebeuren bij het mixen dat je cd dus te vroeg instart, wat natuurlijk niet echt handig is bij het mixen.

Nu is mijn vraag:

Is het makkelijk zelf te verhelpen (schoonmaken) En zo jah is het makklijk om erbij te komen of moet ik het hele apperaat uit elkaar halen ( met kans dus op beschadigen van onderdelen)

Zo niet dan breng ik hem liever naar iemend die het wel makkelijk
    kan repareren. (heb ook ooit is gehoort van een pioneer service
    center, kon je je laserdisk speler ook laten nakijken)

wie o wie kan mij helpen en of advies geven??
  • jadjong
    • Oct 2003
    • 654

Dit zijn de schakelaartjes van zijn grotere broertje. Als je die kan vinden en vervangen moet het goed gaan.
    Apparaat open schroeven en printplaat los halen, dan nieuwe erop solderen. Is geen moeilijk werktje, wel een secuur werkje.

Comment

• nijhuisr
      • May 2003
      • 182

Er kan ook zand of ander vuil tussen de plastic knop en de behuizing zitten, even met een busje perslucht langs de kier van de knop blazen. dat wil wel eens helpen.

Comment

• daantje
        • Aug 2004
        • 265

ik heb hetzelfde probleem wat je zegt heb ze ff opengehaald en wat blijkt gewoon stof en de rek is er een beetje uit maar ach ze werken nog steeds perfect. ik kan er mee leven [:d}
        grtz Daniƫl
        can you feel the light [:)]

Comment

Working...