mijn martin roker magnum 1000 is defect, doet niets meer, heeft iemand ervaring of een schema??
martin magnum 1000 defect
Collapse
X
-
jep, van de een op de andere dag, voeding werkt, heb spanning op de pomp maar niet op verwarmingselement, denk dat het de print is.
de martin importeur "fairlight" roept "stuur maar op".
het apparaat is al een aantal jaren oud, ik heb daar geen zin an.
niemand wil een schema afgeven want het moet door een "erkent" iemand worden gerepareerd.
dussssssssssss
Comment
-
wat?
Watis er dan stuk aan dat ding? ik heb er zelf ook een en heb als het goed is ergens nog documentatie....Comment
-
Idd wel fijn dat er nu een schema is.. inmiddels is het een oldtimer en dus wegenbelasting-vrij..
Let SVP even op de datum van het topic..Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
Voor die genen die nieuw lezen dan.
Heb net zo'n 2000? smoker naar de importeur, via de dealer terug gehad. Deed van het ene op het andere moment niks meer. Had zelf al uitgevonden dat de stuurprint trafo overleden was. tegen de kosten/service. kun je het volgens mij niet zelf maken. Kost idd wel €. maar je krijgt je machine weer up to date retour..
JoostLast edited by Joost van Ens; 04-10-07, 10:39.Comment
-
Een Martin 2000 waarvan de trafo overlijdt kun je wel zelf maken hoor. Voor 40 Euro, werkuren inclusief doe je dat makkelijk. Tevens kan het sneller en is er geen transportkost en -risicoBeware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.Comment
Comment