Pompje showtec club fogger

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jaspertje
    • Dec 2005
    • 229

Pompje showtec club fogger

hey
    ik heb een showtec club fogger

aleen het pompje is kapot

weet iemand waar je z'n pompje kan bestellen

mvg jasper
    sorry van de typfouten ben dyslecties
  • ikke1234
    • Aug 2005
    • 125

komt mij bvekend voor
    gewoon es bellen naar lokale handelaar licht-geluid en vragen of ze dat kunnen bestellen

mvg
    teetaert niek
    IK: Zo, U wil dus een evenement boeken? ok... wat heb je nodig en wat is het budget?
    KLANT: Zo Veel mogelijk materiaal, en zo'n lage mogelijke prijs.... sponsoren jullie ???

Comment

• jaspertje
      • Dec 2005
      • 229

Originally posted by ikke1234
      komt mij bvekend voor
      gewoon es bellen naar lokale handelaar licht-geluid en vragen of ze dat kunnen bestellen

mvg
      teetaert niek

al geprobeerd kunnen/willen ze niet bestellen dus ik denk ik schroef hem open zo moeilijk kan dat toch niet zijn

mvg jasper

Comment

• ikke1234
        • Aug 2005
        • 125

mispak je daar maar niet aan
        pompjes die open zijn gaan vaak moeilijk terug dicht ... en ik spreek uit ervaring :
        kijk GOED hoe alles in elkaar zat ;
        en koppelingen nadien NIET te hard aanschroeven met een sleuteltje van 10 ofzo anders heb je kans dat de koppeling breekt ( en ja ik sreek ook uit ervaring )
        IK: Zo, U wil dus een evenement boeken? ok... wat heb je nodig en wat is het budget?
        KLANT: Zo Veel mogelijk materiaal, en zo'n lage mogelijke prijs.... sponsoren jullie ???

Comment

• jaspertje
          • Dec 2005
          • 229

Originally posted by ikke1234
          mispak je daar maar niet aan
          pompjes die open zijn gaan vaak moeilijk terug dicht ... en ik spreek uit ervaring :
          kijk GOED hoe alles in elkaar zat ;
          en koppelingen nadien NIET te hard aanschroeven met een sleuteltje van 10 ofzo anders heb je kans dat de koppeling breekt ( en ja ik sreek ook uit ervaring )
          ik moet eerst een pompje hebben
          hoe kom ik daar aan
          iemand een ide??

mvg jasper

Comment

• ikke1234
            • Aug 2005
            • 125

welk merk /type is je toestel ? ik ga eens kijken voor je

Comment

• jaspertje
              • Dec 2005
              • 229

showtec clubfogger

mvg jasper

Comment

• VERVALLEN

Beste Jasper,

Ik zou moeite , tijd en uw geld besparen naar een zoektocht voor zo'n pompje! Uw machientje kost nieuw amper 45 euro, dus zou ik gewoon voor een nieuwe gaan.

Zit je rookmachine niet verstopt?
                Al eens de gewone 230V op je pompje gezet? Al eens geprobeert om azijn te verpompen?

Koop gauw een nieuwe machine aan. Want nu is he de pomp, en ge gaat daar zeker +/- 20-25€ aan uitgeven. En misschien is het later het verwarmingselement of thermostaat dat doorbrand ....
                En dat kost je dan appart voor bestelling, administratiekosten, ... meer dan 45€

Welke liquide gebruik je?
                Ik raad aan, om ook al is het een goedkope machine, enkel martin vloeistof te gebruiken.

Bij voorkeur dan de ZR mix

afbeelding is 5l can, maar ge kunt deze liquide véél voordeliger kopen in een can van 9.5liter of zelfs nog goedkoper in een partypakket (doos gevuld met 4x 5L can zoals afbeelding)

Deze liquide is duidelijk duurder dan de anderen, maar vergeet niet, deze liquide bevat geen kalk of ander viezigheid dat zich in je machine gaat vastzetten met verstopping tot gevolg!

Groeten
                Last edited by Guest; 07-04-06, 19:24.

Comment

• marciano
                  • Feb 2006
                  • 164

of probeer het eens bij higlite mischien kunnen die je helpen.

Comment

• Baszza91
                    • Oct 2005
                    • 476

Die reageren pas heel laat. Ik had een vraag over de scanmaster serie (die ik overigens niet hier kon beantwoorden (en om nou het zoveelste topic aan te maken over de scanmaster serie )). Die mail was verstuurd op 22-02-2006 ik kreeg pas antwoord op 07-03-2006. Ik had die vraag gesteld om een definitieve keuze te maken tussen de scanmasters, maar helaas het antwoord kwam te laat. Ik had ondertussen al een scanmaster op mijn bureau staan.

Dat was ff of topic, let's get back on.

Greetzz en cheersss
                    I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• moderator
                      Moderator
                      • Apr 2001
                      • 5950

wellicht dat je dan beter contact op had kunnen nemen met een dealer, dat lijkt mij de normale weg....

Ook dit advies voor Jaspertje: als je er nog geld aan uit wil geven: neem contact op met je dealer.
                      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• ikke1234
                        • Aug 2005
                        • 125

ik zou direct een nieuw toestel kopen ... de pomp voor mijn toestel kostte 45€ exclusief BTW,transport en administratiekost. en als het een toestel is van 230€ of zo (weet ik veel wat het kost dat ding is 16 jaar oud) dan kan je er een nieuwe pomp in steken ; of eens vragen als ze geen stukken liggen hebben van defecte machines (2e hands dan aan een voordelige prijs)
                        en inderdaad qua vloeistof : ik gebruik enkel JEM en ik heb nog nooit verstoppingen of zulke shit gehad. de oude (overgekochte) machine had al van elles een beetje geslikt (inclusief vloeistof van vellemann -hq power- en vloeistoffen die je koopt a 5€/20 liter) en die heb ik toch wel een keer of 3 moeten doorblazen met azijn vooraleer deze weer tip top in orde was.deze had meer verstoppingen dan dar hij vloeistof doorliet
                        .
                        Jem is een aanrader zowel qua vloeistof qua machine vind ik.
                        alhoewel ik ook wel heel tevreden ben van mijn antari F80Z (maar niet te vergelijken met de jem fogger serie).

mvg

niek teetaert
                        Last edited by ikke1234; 15-04-06, 22:18.

Comment

Working...