sorry: dubbelpost
Koptelefoon splitter bouwen
Collapse
X
-
hou er rekening mee dat die wedge-uitgang niet de enioge is, de xlr erop komt meestal aan de voorkant nog een keer voor als (stereo) koptelefoon-jack.
verder : kastje kopen bij conrad, 2 x xlr gat erinboren, 2x steek erinboren, 3 x potmeter erinboren, en alles doorsolderen, wegens eenmalige instelling ( hou er rekening mee dat je wedge harder gaat als je je laptopinstel. verandert).
Anders : toch ff een investeringkie doen, met wat electronica erin, en dan idd richting 100 euro lappen.Comment
-
gaat mij erom dat ik 1 ingang heb (vanuit de tafel, de xlr dus) en dat ik vanuit het kastje 3 regelbare (uitgangs-volume) xlr uitgangen heb en die gaan vervolgens naar verschillende ingangen,
1 daarvan komt aan me afluister wedge
1 daarvan gaat naar me in-ear
en de laatste zou dan naar me laptop gaan
de afluisterwedge zou ik dan niet via de tafel gaan regelen maar via het kastje, en de in-ear en laptop zou ik dan (per evenement) 1x hoeven in te stellen,
ik hoop dat iedereen zo een beetje snapt waar ik naartoe wil
@ macsounds:
hoe bedoel je dit?
"wegens eenmalige instelling ( hou er rekening me dat je wedge harder gaat als je je laptopinstel. verandert). "Last edited by shure-fan; 01-08-06, 19:29.Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape actComment
-
als je de potmer 1 en 2 hebt in gesteld kan potmeter drie, bij erg lage waarden invloed hebben op die andere twee... Vandaar buffer-versterkertjes ertussen, en een voedinkie enzo... en daar gaat je budget.Comment
Comment