Nieuwe Mixer Case

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • albertJ
    • May 2002
    • 73

Nieuwe Mixer Case

Na tijden niks gepost te hebben, dacht ik laat ik eens wat foto's posten van mijn nieuwe case die ik afgelopen weekend heb gebouwd.

Grtz, Albert
  • Speakertje
    • Mar 2005
    • 462

Ziet er zeer netjes uit !! Wat ik me alleen afvraag. Ben je niet bang dat hij bij een hobbel in de weg omvalt, want hij lijkt me nogal smal?

Ik ben ook nog van plan om een case te maken voor me dateq en denon's weet alleen nog niet goed hoe te beginnnen.
    M.v.g. Sander
    Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
    Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• beyma
      • Oct 2002
      • 1614

Ziet er keurig uit !!

Heb je zelf alles gezaagt, of is dit een bouwpakket geweest ?
      Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• jens
        • Aug 2004
        • 1067

[quote=Speakertje]Ziet er zeer netjes uit !! Wat ik me alleen afvraag. Ben je niet bang dat hij bij een hobbel in de weg omvalt, want hij lijkt me nogal smal?quote] daarom zit er ook een case omheen

Ik vind het verder een keurige case, denk dat het kantelen wel meevalt aangezien de meterbrug ook nog eens onder in de kist zit...

waarom heb je eigenlijk nog handvaten aan de boven en (wat ik niet kan zien maar waarvan ik denk dat ze er zitten) aan de onderkant??

meest als een case niet op wielen staat plaatsen we er 1 onder en 1 boven om hem te kunnen tillen in je eendje. maar angezien je er ook wielen onder heb.

Mischien een eetje zeikerige vraag maar ik bouw regelmatig cases...en iets op je kist maken wat je niet gebruikt is zonde van de centen uiteindelijk ....zodoende

Mvg jens

Comment

• Speakertje
          • Mar 2005
          • 462

Originally posted by jens
          Originally posted by Speakertje
          Ziet er zeer netjes uit !! Wat ik me alleen afvraag. Ben je niet bang dat hij bij een hobbel in de weg omvalt, want hij lijkt me nogal smal
          daarom zit er ook een case omheen
          Wedden dat als ik een doos eieren laat vallen dat de eieren stuk zijn en de doos heel

Wat betreft handvatten, die kan je volgens mij voor een case met zo'n omvang niet genoeg van hebben. Al met al zeer net kistje, ik hou hem in de gaten als ik zelf aan me case begin.
          M.v.g. Sander
          Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
          Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• snoei
            • Apr 2003
            • 168

gaan je potmeters niet erg snel achteruit/kapot? Als ik het schuim in je deksel bekijk, drukt dit behoorlijk hard op de potmeters.

Comment

• albertJ
              • May 2002
              • 73

Het omvallen van de kist gaat niet snel gebeuren, aangezien het zwaartepunt (meterbrug) vrij ver onderaan bij de wielen ligt. Maar tijdens transport leg ik de case toch vlak neer denk ik.

Verder was de case geen bouwpakket, alleen heb ik het hout op maat laten zagen.

De 2 handvaten bovenop de case zitten alleen op het deksel. Deze zijn erg handig voor het kantelen van de case (Van liggend naar rijdend zeg maar)als je in je eentje bent.

Comment

• albertJ
                • May 2002
                • 73

Originally posted by snoei
                gaan je potmeters niet erg snel achteruit/kapot? Als ik het schuim in je deksel bekijk, drukt dit behoorlijk hard op de potmeters.
                Nee dit stuk is zacht schuim, en de tafel steunt vlak vor de faders op een strook hard schuim ( niet te zien op de foto's). Er zal dus erg weinig met de potmeters gebeuren

Comment

• JVS
                  • Mar 2004
                  • 317

Nette case !
                  Maar was het niet handiger geweest van het losse vak rechts een bakje te maken met een deksel + scharnier ?
                  Nu kun je er nooit iets in laten liggen, bij vervoer van de mixer vliegt het door de hele case rond. Een bakje met deksel voor een rolletje tape, stift, headphone, verloopkabeltjes, snakelights etc.. is toch erg handig..

Comment

• ralph
                    Banned
                    • Aug 2000
                    • 2649

Leuk project, je hebt imo mazzel dat er niet een zware mixer in ligt.
                    Anders had je op de zijkanten beslist twee handgrepen en niet eentje gemonteerd.

De handgrepen op de lange zijdes snap ik niet helemaal, die zijn bijzonder hoog gepositioneerd, of is deze mixer zo laag?

Een mixer neerleggen met transport...ik heb weer wat bijgeleerd!

Comment

• Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

denk dat de kist duurder is dan de mixer.. haha

Comment

• luc2366
                        • Jul 2002
                        • 1161

Originally posted by MacGyverSounds
                        denk dat de kist duurder is dan de mixer.. haha
                        (al)weer een scherpe opmerking. wat denk je daar toch steeds mee te bekomen?

ik heb, denk ik, al 4 of 5 kisten voor een mx-9000 gebouwd. niet iedereen heeft 5 à 10.000€ ter beschikking om een mixer te kopen

Comment

• moderator
                          Moderator
                          • Apr 2001
                          • 5950

Stop.... we gaan NIET off-topic over de opmerking vanmac en de reactie van Luc, een ieder is zelf verantwoordelijk voor de inhoud van zijn berichten, die toetsen we aan de spelregels van het forum. Voldoet een bericht daar niet aan, dan past er actie.
                          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• jens
                            • Aug 2004
                            • 1067

Originally posted by ralph

De handgrepen op de lange zijdes snap ik niet helemaal, die zijn bijzonder hoog gepositioneerd, of is deze mixer zo laag?
                            De 2 handvaten bovenop de case zitten alleen op het deksel. Deze zijn erg handig voor het kantelen van de case (Van liggend naar rijdend zeg maar)als je in je eentje bent.

dat was het antwoord wat ik kreeg op dezelfde vraag

Comment

Working...