Even een korte inleiding :Luidsprekers zijn van merk audiophonic in de begin periode veel problemen mee gehad dat de tweeters het begaven na de garantie besloten er Visaton hoorns HTH 8.7 in te zetten 2 per box dit heeft de geluids kwaliteit met 500% verbeterd ook zit er een scheidingsfilter in van visaton en daar zit nu het probleem het gaat een paar uur goed en dan vliegt de MKT condensator met de spoel er uit en gaan in rook op.
Het hele spul verzwaard afgelopen weekend weer na enkele uren veel rook en einde oefening.
Nu overweeg ik actief te te gaan filteren en dan een meerdere versterkers .
Nu is mijn vraag sluit je een tweeter dan rechtstreeks op de versterker zonder condensator of heeft iemand andere tips en trucs
(N.B. het spul is niet van mij maar van 2 zwagers van me alleen ik probeer de zaak technisch aan de praat te houden)
Met Vriendelijke groet Jan
Het hele spul verzwaard afgelopen weekend weer na enkele uren veel rook en einde oefening.
Nu overweeg ik actief te te gaan filteren en dan een meerdere versterkers .
Nu is mijn vraag sluit je een tweeter dan rechtstreeks op de versterker zonder condensator of heeft iemand andere tips en trucs
(N.B. het spul is niet van mij maar van 2 zwagers van me alleen ik probeer de zaak technisch aan de praat te houden)
Met Vriendelijke groet Jan
Comment