Ik heb een vraag,
Ik wil een kabel maken van 8 pole speakon chasis naar 4 x 4 pole speakon chasis.
Het is de bedoeling dat ik er 2 tops mee ga aansluiten. Wat ik nog weet is dat je normaal kwa nummering altijd de laagste speaker in lijn op klem 1+ en 1- aansluit en zo verder tot de hoogste (4+ en 4-).
Wat ik wil bereiken is dat je dus de ene keer 2 tops kan aansluiten en de andere keer 2 subjes appart en 1 top. vandaar de 4 4 pole chasis.
Ik zou het op deze manier willen aansluiten:
8p.-> 4p.
1 -> chasis 2 klem 1
2 -> chasis 3 klem 1 en chasis 1 klem 1
3 -> chasis 2 klem 2 en chasis 4 klem 1
4 -> chasis 3 klem 2 en chasis 4 klem 2
ps het is wel teken werk...
in tekst zou het dan zo zijn van boven naar beneden:
chasis 1: sub of nvt
chasis 2: sub of top
chasis 3: nvt of top
chasis 4: top of nvt
Dit is volgens mij de enige veilige manier maar als jullie een betere/simpelere hebben of de standaard dan hoor ik het heel graag!
alvast super bedankt.
Ik wil een kabel maken van 8 pole speakon chasis naar 4 x 4 pole speakon chasis.
Het is de bedoeling dat ik er 2 tops mee ga aansluiten. Wat ik nog weet is dat je normaal kwa nummering altijd de laagste speaker in lijn op klem 1+ en 1- aansluit en zo verder tot de hoogste (4+ en 4-).
Wat ik wil bereiken is dat je dus de ene keer 2 tops kan aansluiten en de andere keer 2 subjes appart en 1 top. vandaar de 4 4 pole chasis.
Ik zou het op deze manier willen aansluiten:
8p.-> 4p.
1 -> chasis 2 klem 1
2 -> chasis 3 klem 1 en chasis 1 klem 1
3 -> chasis 2 klem 2 en chasis 4 klem 1
4 -> chasis 3 klem 2 en chasis 4 klem 2
ps het is wel teken werk...
in tekst zou het dan zo zijn van boven naar beneden:
chasis 1: sub of nvt
chasis 2: sub of top
chasis 3: nvt of top
chasis 4: top of nvt
Dit is volgens mij de enige veilige manier maar als jullie een betere/simpelere hebben of de standaard dan hoor ik het heel graag!
alvast super bedankt.
Comment