Brom..

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dansbiodanza
    • Aug 2007
    • 4

Brom..

Beste
    ik kocht twee mackies srm450, + mengpaneel en dubbel cd speler. so far so good, echter als de player in Hold staat en ik de master openzet krij ik enorm veel ruis en brom...( mengpaneel is coolsound) en cd speler ook
    als ik een ander mengpaneel, er tussen zet is het weg , of pakken minder.
    vraag 2 : als ik de mackies 95 % opendraai, ruisen ze wel erg hard, heeft er nog iemand z'on boxen.
    Ik ben van vlaanderen, dus domme vragen mag hé.
    Laurent
  • GvH-E
    • Feb 2007
    • 122

Komt er wel genoeg audio signaal uit je CD speler?
    Probeer eens een andere CD speler. GvH-E

Comment

• Bastisito
      • Sep 2004
      • 185

Als je er een andere mixer tussen zet is de ruis weg? Waar zou dan de fout zitten denk je? ;-)

Ik denk trouwens niet dat er iets mis is aan je installatie. Koolsound is nou niet direcht een A merk te noemen. Het kost (bijna) niks, dus kun je min of meer wel verwachten dat het een bak ruis met zich meebrengt. Weinig aan te doen.
      Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• GvH-E
        • Feb 2007
        • 122

Het ruisniveau kan per mixer zeer sterk verschillen.
        Wanneer de speler door een defect of verkeerde instelling een te laag signaal produceert wordt de gain op max. gedraaid met ruis tot gevolg.
        Bovendien duidt ruis ook meestal op veel versterking dus lijkt de mixer goed. Los van zijn kwaliteit.

Daarom de test of de bron (en aansluiting) wel goed is.
        Als je voldoende signaal hebt kan de gain terug en is de ruis weer acceptabel. Logisch toch? GvH-E

Comment

Working...