Bridged p900 welke knop?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • piejoo
    • Oct 2007
    • 8

Bridged p900 welke knop?

Ik had een vraagje

ik heb mijn dap p900 op bridged ingesteld, omdat ik er nu een 1 subwoofer wil aanhangen,

welke knop moet ik dan gebruiken als volume knop? knop voor links of rechts? het geludi klinkt vreemd als ik beide knoppen open draai maar gaat wel harder...

ik heb geen handleiding meer dus... kan iemand mij helpen?

mvg.

frank
  • Koen van der K
    • Aug 2005
    • 1146

Ha Piejooooo,

... ik neem aan dat je je weergevers tussen de twee "+"-en van je amp outputs hebt hangen ?

Wat is er anders / vreemd aan het geluid ?

In Bridge-mode wordt een (meestal het tweede) kanaal in tegenfase aangestuurd ... eigenlijk geen idee welke pot's werken en welke niet ... bij Crest CA-series is het de linker maar evengoed doet een ander merk dat weer anders.

Ohja, mocht je er niet uitkomen; na 1 seconde googlen vond ik dit : http://www.showfotos.nl/manuals/DAP-...134-P900-D.pdf

... nu niet vragen om het voor te lezen hé ;-)
    Groeten en succes !
    Last edited by Koen van der K; 05-10-07, 18:39.
    Meer is minder, minder is meer

Comment

• DJ OELIE
      • Apr 2003
      • 49

Alleen kanaal A werkt in bridge mode.

Speaker monteren tussen de 2 plussen in en schakelaar achterop niet vergeten in Bridge stand te zetten
      Signaal op ingang A zetten en volumeknop van kanaal A omhoog schroeven en als er dan geen goed geluid uit komt klopt er iets niet helemaal

Comment

• piejoo
        • Oct 2007
        • 8

jeee!

gelukt,

ik had beide signalen er op aangesloten + ik had beide draaiknoppen naan staan

echt een wereld van verschil.. mijn nieuwe AX1800 (omnitronic) subje werkt wel leuk nu (al zit er nu 900 wat rms op een 500 watt subwoofer)_ mja

Comment

• dexter
          • Jul 2005
          • 433

Pima toch, er moet toch een versterker op met meer vermogen dan de speaker is wil je alles er uit halen en hem nog een beetje heel houden.

Comment

Working...