amphenol connectoren

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ron_wolterink@hotmail.com
    • Jul 2006
    • 14

amphenol connectoren

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met amphenol-connectoren?
    Wat is de kwaliteit tov Neutrik en bestaan hier ook diverse types van?

Groeten,
    Ronny
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2139

ervaring genoeg. vooral met de EP4, EP5 en EP6 connectoren van amphenol. Deze kosten VEEL per stuk, maar zijn dan ook wel heel goed. Heb al veel meter kabel gesoldeerd met amphenol connectoren en nog nooit een weten stuk gaan door normaal on the road gebruik.

En tja, neutrik. heel de licht en geluid wereld gebruikt xlr's van neutrik. Deze hebben hun dienst al wel bewezen denk ik.

haal trouwens dat e-mail adres maar uit je naam, want je gaat anders veel spam krijgen... .
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Outline
      • Feb 2006
      • 1434

Vergeet de Speakon en Powercon van Neutrik ook niet...

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

Sluit me aan bij bovenstaande reacties.

Goede connectors, maar vanwegen de prijs houd ik het toch bij neutrik. Dit merk heeft zich ook al bewezen, en is iets vriendelijker geprijst
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

Originally posted by ronny
          ervaring genoeg. vooral met de EP4, EP5 en EP6 connectoren van amphenol. Deze kosten VEEL per stuk, maar zijn dan ook wel heel goed. Heb al veel meter kabel gesoldeerd met amphenol connectoren en nog nooit een weten stuk gaan door normaal on the road gebruik.

.

hier gaan altijd die pennen van de vergrendeling aan gort... vandaar neutrik..

plus het feit dat de speakon op iedere straathoek te koop is, en de amphenol alleen via de vakhandel te krijgen is...

Comment

• showband
            • May 2001
            • 4524

De grote jongens in de grote mensen wereld qua connectors zijn:
            Lemo, Amphenol, FCI, Glenair enz.
            die leveren ruimtevaart, militair enz
            Allemaal te duur, niet standaard in de amusementswereld die massaal op harting en neutrik is gebaseerd levertijden van minimaal 6 maanden enz

Maar zeggen dat amphenol minder is dan neutrik is enorme onzin. Die dingen zitten op het dak van tanks in irak en blijven daar werken.

Heb nog wel eens een set tweedehands MIL connectors gekregen. Die dingen aan een rekje en een multi gehad voor de band. De kwaliteit daarvan was geweldig. Het rek was alleen nergens anders voor te gebruiken dan het mixertje
            lekker belangrijk!

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

even zo, omdat ik via de mail geen reactie mocht ontvangen: ron_wolterink@hotmail.com... neem even contact met me op via Pm of de mail, zie mn profiel.
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Outline
                • Feb 2006
                • 1434

Originally posted by showband
                Maar zeggen dat amphenol minder is dan neutrik is enorme onzin.
                Zeg niet dat Amphenol minder is, zeg alleen dat Neutrik meer standaard is in deze scene, stukken goedkoper en toch ook niet echt van de wegwerp is. En wees eens eerlijk: hoe vaak verslijt jij 'n XLR, Speakon of Powercon van Neutrik? Waarschijnlijk net zo vaak als 'n Amphenol..

Comment

Working...