zoals de titel het zegt, zou ik graag een 6 polige harting willen maken met 4 stekkers. Ik heb ook al gehoord dat het volgens de regels enkel een 8 polige mag zijn, maar we gaan dit ook niet gebruiken bij grotere events, enkel kleine feestjes. Het maximum zijn ook 8 parren (2 baren)
het doel is om een parsturing te vervangen door een dimmpack op dmx. Zo kan ik ook deze parren samen aansturen via dmx met mijn chamsys. deze parsturing heeft wel een dmx out, maar geen dmx in..
Hiervoor heb ik hier thuis al een Eurolite EDX4 dimmer pack. in deze 4 uitgangen zullen dan 4 stekkers komen die naar een vrouwelijke 6polige harting gaan, en van daaruit verder naar de parren.
ik heb al wel info gevonden in deze topic:
maar ben zelf niet meer zeker voor de aansluiting door het horen van vele termen.. is het dus echt zo dat ik de bedrading zo moet aansluiten?
Dimmer -> Harting:
Kan. 1: -> 1+5
Kan. 2: -> 2+5
Kan. 3: -> 3+6
Kan. 4: -> 4+6
Aarde: -> Behuizing
het doel is om een parsturing te vervangen door een dimmpack op dmx. Zo kan ik ook deze parren samen aansturen via dmx met mijn chamsys. deze parsturing heeft wel een dmx out, maar geen dmx in..
Hiervoor heb ik hier thuis al een Eurolite EDX4 dimmer pack. in deze 4 uitgangen zullen dan 4 stekkers komen die naar een vrouwelijke 6polige harting gaan, en van daaruit verder naar de parren.
ik heb al wel info gevonden in deze topic:
maar ben zelf niet meer zeker voor de aansluiting door het horen van vele termen.. is het dus echt zo dat ik de bedrading zo moet aansluiten?
Dimmer -> Harting:
Kan. 1: -> 1+5
Kan. 2: -> 2+5
Kan. 3: -> 3+6
Kan. 4: -> 4+6
Aarde: -> Behuizing
Comment