Welke versterker voor mijn sub.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

De extreme 700:
    Marktplaats.nl > Dap Extrem 700 demomodel € 349,00 - Muziek en Instrumenten - Versterkers | Keyboard, Monitor en PA
    De JBL:
    Marktplaats.nl > JBL high-end Versterkers - Audio, Tv en Foto - Versterkers
    Kwam ook nog een SA 900C tegen, die zou het zeker goed doen op de bass, alleen wil je die niet op de 4ohm brug hebben. (volgens sa handleiding)

Marktplaats.nl > Te koop Master Audio eindversterker DX 500 - Muziek en Instrumenten - Versterkers | Keyboard, Monitor en PA Lijkt me een mooie koop, kon alleen nergens gegevens vinden of deze wel in de 4ohm brug kan?

@ beckers: je was me echt nét voor
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

CrownAmcron erachter... Klaar...

Comment

• 4AC
        • Nov 2007
        • 1791

Antwoord is een beetje kortaf, vind je ook niet?

Laat dan in ieder geval een amcron zien voor 250...
        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
        Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

Nou, laten we vooral adviseren op basis van eigen ervaringen, niet wat er te koop te vinden is.
          Koopjes jagen mag iedereen zelf doen, dat is beslist geen forum functie.

De meerwaarde van het forum boven advertentiesites en shops is dat je op basis van je eigen ervaringen en expertise andere deelnemers helpt bij het maken van hun keuzes.

Reactie van mac is wat kort door de bocht, hij had het nog korter kunnen schrijven: wil je kwaliteit, spaar ff door.

Het doorlinken naar op dit moment aangeboden versterkers is korte termijn denken waar de vraag niet mee wordt beantwoord.

Doen we dus niet.
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• EVfreak
            • Jan 2006
            • 146

Euh,... Ik denk dat we vroeger hadden moeten vragen naar het budget voor deze versterker. Voor 250€ ben ik nog nooit een (degelijke)versterker tegengekomen die het een beetje uithoud op 2X2Ohm of 4Ohm.En dan nog minstens 1200W in brug. Neenee, een Dap ofzo zet het misschien wel op papier maar het nakomen in praktijk is nog nét wat anders Mijn enige oplossing is; spaar nog even door dat je een degelijke tweedehands kan kopen. Een versterker die tijdens het spelen uit gaat vallen door overbelasting of te hoge temperatuur is ook niet alles.

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

Originally posted by MacGyverSounds
              CrownAmcron erachter... Klaar...
              iedere andere reactie van mijn kant zou als reclame naar het dihihalla gezonden worden..
              Verder hebben we (ook hier op t forum) genoeg zoekmachines... kortom: waarom een lang verhaal nog langer maken???

Er schijnt een sub te zijn die 1200W aankan, dus een amp met 2400W zou de aanbeveling zijn. Buiten mijn chronisch wantrouwen over die 1200W ken ik maar 1 categorie amps die daar lekker mee kan spelen... De 4 C's.
              Crest Carver Camco CrownAmcron.

Prettig weekend..

Comment

• jakkes72
                • Dec 2003
                • 1015

Originally posted by MacGyverSounds
                iedere andere reactie van mijn kant zou als reclame naar het dihihalla gezonden worden..
                Verder hebben we (ook hier op t forum) genoeg zoekmachines... kortom: waarom een lang verhaal nog langer maken???

Er schijnt een sub te zijn die 1200W aankan, dus een amp met 2400W zou de aanbeveling zijn. Buiten mijn chronisch wantrouwen over die 1200W ken ik maar 1 categorie amps die daar lekker mee kan spelen... De 4 C's.
                Crest Carver Camco CrownAmcron.

Prettig weekend..
                Helaas zijn de grotere Carver's (PT2400) helaas niet meer nieuw te krijgen.
                Op internet of bij de importeur zijn ze nog wel te vinden, maar de onderdelen (vooral de trafo's) zijn steeds moeilijker te vinden.
                Voor mij is dat dan ook de reden geweest om van Carver af te stappen en naar LabGruppens te gaan....
                ( nu een Fp6000Q als vervanger voor 2 PT2400's. Op SUB (EAW SB250) klinken de PT's toch lekkerder)

Comment

• Bartje2012
                  • Aug 2008
                  • 93

heb zelf 2x Crown XLS 802 - is een beetje de budgetlijn van Crown
                  Goed beveiligd, draait stabiel op 4 ohm, 1600 bridged.

Trekte afgelopen weekend makkelijk een 1200 watt w-bin per crown, 3 dagen lang.

Nieuwprijs rond de 500, 2e hands zo'n 400?

p.s. mocht er iets misgaan met de amp: ken nog niemand die ze na resetten niet meer aan de praat heeft gekregen

Comment

Working...