Flightcase

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Originally posted by Watt Xtra

Ik heb zelfs mn losse cdspelers in een rackje zitten, kosten misschien wel het dubbele van wat de cdspeler heeft gekost :P Ze gaan echter gewoon vaak weg en dan is zn rackje eromheen wel zo prettig.
    Geeft je meteen de mogelijkheid om een fatsoenlijk aansluitpaneeltje in te bouwen in plaats van het gebruik van de eeuwig defecte tulpstekkertjes.
    Overigens heb ik voor de particuliere meegeefdisco een cheap alecto mixertje. Dankzij de koffer waar het in zit, heb je ook van budgetspul jarenlang plezier.
    Een mixer als de GPM8 snappen ze toch niets van.
    Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• Roelande
      • Jan 2009
      • 140

om in de trant van flightcases te blijven:

waarin transporteer je het best blacklights & armaturen?

ik heb nu vier stuks van 1.20m liggen maar moet ze telkens demonteren, de TL lampen in een kartonnen koker steken en ze zo los tussen de flightcases steken... niet echt de meest ideale oplossing!

iemand een ideetje?

Roeland

Comment

• jens
        • Aug 2004
        • 1067

ik ben even naar zolder gekropen voor je en ik heb het op deze manier een jaar of 10 geleden opgelost...

al met al wat ik me ken herinneren 1 pijpje ooit is gesneuveld

mischien heb je dr wat aan!

Ik heb ze trouwens juist wit gemaakt van binnen om wat meer effect te krijgen!

zou wel aanraden om er gaas voor te maken of een rooster, dat is dr bij mij nooit van gekomen!

mvg jens
        Last edited by jens; 10-03-09, 22:25.

Comment

Working...