Sennheiser 3031 antennedistributie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MarkRombouts
    • Jan 2005
    • 1391

Sennheiser 3031 antennedistributie

Beste,

Voor een komend project heb ik 2 Sennheiser EM3031U ontvangers in gebruik en wil deze graag gebruiken met actieve vlagantennes voor betere ontvangst op locatie.

Ik heb zelf één set EM3031U met SKM3072U en actieve vlaggen, welke perfect werken, eigenlijk altijd probleemloos.

Is het mogelijk om de twee EM3031U ontvangers via een splitter aan te sluiten om één setje vlaggen ? Ik heb hiervoor eventueel nog 2 Shure UA221 liggen. Zou ik deze kunnen gebruiken, of krijg ik dan problemen ivm de voeding voor de actieve antennes ??

Ik kan hierover in de manuals niet echt iets duidelijks vinden, dus vandaar mijn vraag hier.

Bedankt voor jullie reaties !!
  • jans
    • Feb 2003
    • 869

Originally posted by MarkRombouts
    Beste,

Voor een komend project heb ik 2 Sennheiser EM3031U ontvangers in gebruik en wil deze graag gebruiken met actieve vlagantennes voor betere ontvangst op locatie.

Ik heb zelf één set EM3031U met SKM3072U en actieve vlaggen, welke perfect werken, eigenlijk altijd probleemloos.

Is het mogelijk om de twee EM3031U ontvangers via een splitter aan te sluiten om één setje vlaggen ? Ik heb hiervoor eventueel nog 2 Shure UA221 liggen. Zou ik deze kunnen gebruiken, of krijg ik dan problemen ivm de voeding voor de actieve antennes ??

Ik kan hierover in de manuals niet echt iets duidelijks vinden, dus vandaar mijn vraag hier.

Bedankt voor jullie reaties !!
    Dit zal zeker werken. Maar bekijk een aantal zaken eerst.
    Is je splitter gemaakt voor het frequentiegebied die je gaat gebruiken.
    Bedenk dat pasieve splitters 3 dB verzwakking van je signaal geven, dit is excusief het verlies over de extra connectoren.
    Ken de situatie waarin je het gaat gebruiken niet maar als je met de ontvangers naast een podium staat waarop de zenders gebruikt worden zal het wel gaan lukken.
    Een actieve antenne splitter met RG213 kabel geeft de beste resultaten.
    Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

Working...