12V DC in rack zonder adapters

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Trogdor
    • Sep 2008
    • 34

Originally posted by SoundOfSilence
    Hoe leg je dat uit?

Als je een normale euro-kabel erin steekt, met een haakse steker, dan staat je steker haaks op de slof.

Dus: je adapters zitten zij-aan-zij erin.
    Mooi zo. Dat leek me ook logisch, maar je weet nooit Hartstikke bedankt voor de tip en de info!!!

Heb er twee besteld; ben benieuwd. Ik hoop dat ik dan eindelijk van die 19" plaat af ben waar de stekkerdoos aan geschroeft moest worden (adapters zaten daar eerst op ge-tie-wrapped). Dat zat behoorlijk in de weg!

Comment

• koentjes
      • Dec 2007
      • 333

oké zulk soortige gebruiken we dus ook....
      alleen dan zitten er niet de 'montage-vleugels' aan, maar een setje metalen beugeltjes welke om de slof klemmen aan de zijkanten.

gewoon tegen de zij- of onderkant schroeven, daar heb je altijd plek over in je kist... aan de voorkant (glijprofielen) meestal niet, want daar schroef je natuurlijk het liefste alle apparatuur in.

Comment

• Trogdor
        • Sep 2008
        • 34

Originally posted by koentjes
        oké zulk soortige gebruiken we dus ook....
        alleen dan zitten er niet de 'montage-vleugels' aan, maar een setje metalen beugeltjes welke om de slof klemmen aan de zijkanten.

gewoon tegen de zij- of onderkant schroeven, daar heb je altijd plek over in je kist... aan de voorkant (glijprofielen) meestal niet, want daar schroef je natuurlijk het liefste alle apparatuur in.
        ... Of aan de achterkant misschien, want daar zit bij mij ook een glijprofiel. Ik heb nog ruim 5/6HE over, dus aan de voorkant zou ook nog kunnen.

Aan de onderkant kan niet want daar zit een apparaat wat net zo lang is als de kist zelf (op een paar cm na dan).

Comment

• koentjes
          • Dec 2007
          • 333

oplossingen genoeg dus....!
          ik zeg succes

Comment

Working...