Bekabeling Taperack

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PdeRooij
    • Apr 2009
    • 11

Bekabeling Taperack

Hallo Allemaal,

Ik moet voor iemand een tape rack bekabelen, in dit rack zit een midas venice 160, voor welke aansluitingen moet ik een mono jack gebruiken en voor welke een stereo jack ? Alvast bedankt !

Groeten
    Last edited by PdeRooij; 08-05-09, 12:53.
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Misschien gewoon even de handleiding downloaden en lezen.
    Dit had je makkelijk zelf kunnen bedenken en vinden lijkt mij.

Ben in een goede bui door de link te geven, de pagina met het antwoord moet je nu zelf maar even zoeken (het staat er in en ik weet welke pagina).

Comment

• PdeRooij
      • Apr 2009
      • 11

Heb het niet kunnen vinden, zal er vast overheen kijken sorry, het gaat om de direct outs, de fx sends en de line ingangen op de mono kanalen en op de stereo kanalen.
      Last edited by PdeRooij; 08-05-09, 13:54.

Comment

• Dikke Foaf
        • May 2003
        • 618

Lijkt me toch echt niet zo moeilijk.
        Als je het blokschema kan lezen, zie je of het balanced of unbalanced is.
        Voor zover ik kan zien moet je de Direct Out uit het blokschema aflezen, want dit kon ik niet vinden in de text.
        Verder zit er ook een zoekfunctie in Adobe reader, zoek op 'balanced' of 'unbalanced'.
        Als je het dan nog niet kan vinden, is er iets mis met je computer

Comment

• SPS
          • Mar 2004
          • 1662

Wat doe je met de direct outs in een taperackje??

Paul
          Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• renevanh
            • Oct 2004
            • 2371

Originally posted by SPS
            Wat doe je met de direct outs in een taperackje??

Paul
            Opname misschien?

Volgens mij zijn direct outs altijd unbalanced en als ik het blockschema van een monokanaal op de Venice 160 zo bekijk is dat hier ook het geval.
            Line ingangen zijn gebalanceerd, fx send/return ook en de stereo line ingangen ook.

Overigens werkt het ook als je er een gebalanceerde kabel in een unbalanced input steekt, zolang het bronsignaal dan maar ook unbalanced is.

Ergo: altijd balanced kabels pakken en als het dan niet werkt de handleiding bekijken :P
            Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• vasco
              • Oct 2003
              • 2567

Originally posted by PdeRooij
              Heb het niet kunnen vinden, zal er vast overheen kijken sorry, het gaat om de direct outs, de fx sends en de line ingangen op de mono kanalen en op de stereo kanalen.
              Voor iemand die een rack moet bekabelen had ik met deze handleiding toch wel verwacht dat je het verder kon inkoppen. Misschien beter uitbesteden dan maar.

Comment

• moderator
                Moderator
                • Apr 2001
                • 5950

100% eens. Dit is basiskennis, zo niet: door iemand anders laten uitvoeren!
                Valt niets over te bespreken.
                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...