DMX T4'tje nok

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stoney3K
    • Sep 2007
    • 1399

Originally posted by renevanh
    Wie zet er nou fantoom op zo'n T4'tje... :P
    Iemand die zijn DMX over de multikabel meestuurt en af en toe de kabel mis prikt?
    First make it work, then make it look pretty!

Comment

• renevanh
      • Oct 2004
      • 2371

Originally posted by Stoney3K
      Iemand die zijn DMX over de multikabel meestuurt en af en toe de kabel mis prikt?
      Hmmmm... is een mogelijkheid alleen is je werkwijze dan niet ok wat mij betreft... maar da's een andere discussie.
      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• koentjes
        • Dec 2007
        • 333

........ maar die stomme T4 deed het gewoon helemaal prima. Zelfde sturing, zelfde instellingen, zelfde DMX kabel.

Ik snap er niks van... maar het scheelt wel weer solderen :P

er zou zomaar iets los kunnen zitten op je printje... dus ik zou dat toch ook nog even controleren voor de zekerheid...

Comment

• Whitefarmer
          • Oct 2003
          • 1244

Mijn ervaring is dat die t-4 tjes geweldig werken, maar toch af en toe een eigen leven leiden. Oplossing is vaak een keer uitzetten en weer aan. ook is er geloof ik een reset: iets van 'F' en 'up' en 'down' tegelijk ingedrukt houden. Dat weet hier vast iemand.

Ik had laatst eentje die was omgevallen in mijn magazijntje ( ja dat is dom!, resultaat: gat in displaygedeelte).
          Daar heb ik alle electronica uitgehaald, en de schucko's doorverbonden met de (door mij geplaatste) powercon. Nu is het een balkje voor mijn LED parren!!

Dus gooi je oude balk niet weg maar maak er gewoon een 1.5 meter lange schuko slof van
          Groeten John
          ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
          Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• renevanh
            • Oct 2004
            • 2371

Originally posted by Whitefarmer
            Oplossing is vaak een keer uitzetten en weer aan. ook is er geloof ik een reset: iets van 'F' en 'up' en 'down' tegelijk ingedrukt houden. Dat weet hier vast iemand.
            Check, en werkt inderdaad vaak heel handig.
            Dat hebben we natuurlijk geprobeerd (is het eerst wat ik altijd bij die dingen doe als ik ze inhang, resetten), maar dat hielp toen niet.
            Wat open en dicht schroeven blijkbaar wel :P
            Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Whitefarmer
              • Oct 2003
              • 1244

Check, en werkt inderdaad vaak heel handig.
              Dat hebben we natuurlijk geprobeerd (is het eerst wat ik altijd bij die dingen doe als ik ze inhang, resetten), maar dat hielp toen niet.
              Wat open en dicht schroeven blijkbaar wel :P
              Die ga ik onthouden als 2e echelons re-setter
              Groeten John
              ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
              Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

Working...