Laptop audio storing door vuile stroom

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • moosdohmen
    • Apr 2010
    • 6

Helaas, die schakelende voeding heeft niet geholpen... Zelfde problemen met de externe geluidskaart als voorheen.
    Dat was dus met de stroom via de gemeentelijke generator.
    Een dag later speelde ik met weer, nu met stroom afkomstig van het vaste net (uit een huis). Werkte als een zonnetje.

Twee opties zie ik nog:
    - een andere externe geluidskaart nemen, met voeding via USB
    - een accu voor mijn huidige kaart vinden, zodat ie zonder adapter kan werken. 12V, 0.7A. Bestaan die, en houd zoiets het dan een paar uur vol?

Comment

• DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

Originally posted by moosdohmen
      Helaas, die schakelende voeding heeft niet geholpen...
      Sorry maar ik geloof het nog niet zo, dat dit het probleem is.
      De suggestie om met een variac te testen is de beste test die je volgens mij kunt doen.
      Zoek iemand bij je in de buurt die er 1 heeft zou ik zeggen.

Comment

• speakertech
        • Jan 2008
        • 1697

Originally posted by moosdohmen
        Helaas, die schakelende voeding heeft niet geholpen... Zelfde problemen met de externe geluidskaart als voorheen.
        Dat was dus met de stroom via de gemeentelijke generator.
        Een dag later speelde ik met weer, nu met stroom afkomstig van het vaste net (uit een huis). Werkte als een zonnetje.
        Dat is dan een onderdeel van het structurele onderzoek. De spanningsvariaties op het lichtnet zijn dus niet de oorzaak. Als je aan een variac kunt komen kun je thuis spanningsdaling simuleren, door deze te varieren met de variac. Het wordt lastig om aan te gevn wat het wel kan zijn. Blijft typisch dat het op een vast lichtnet wel goed werkt......

Speakertech
        Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
        ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

Working...