Rackmount: beste manier?!?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kenx
    • Mar 2009
    • 59

Rackmount: beste manier?!?

Hallo,

Weet iemand wat de beste manier is om een sennheiser Freeport in te bouwen in een rack. Enkele dagen geleden ben ik een EW100 G3 setje tegengekomen, welke in schuimrubber zat. Dit lijkt me niet al te makkelijk, om dit mooi op maat te maken, en dan nog in de flightcase te bevestigen. Een andere optie is een 19" plaat aan te schaffen, welke niet voor 19" materiaal is, daar 4 gaatjes in te boren en zo vast te schroeven op een of andere manier. Ik weet totaal niet welke manier het meest road-proof is, en welke het veiligst voor het toestel.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Kenny
  • koentjes
    • Dec 2007
    • 333

voor de ew serie zijn er inbouwsetjes te verkrijgen, ik geloof niet dat die op een freeport passen.
    een blindpaneel gebruiken en daar aan de ontvanger aan het frontje vastschoeven zou ik zeker niet aanbevelen....

optie is een 1HE legbord te gebruiken waarin je je ontvanger aan de bodem schroeft of plakt, of opsluit in schuim.

Comment

• kenx
      • Mar 2009
      • 59

Originally posted by koentjes
      voor de ew serie zijn er inbouwsetjes te verkrijgen, ik geloof niet dat die op een freeport passen.
      een blindpaneel gebruiken en daar aan de ontvanger aan het frontje vastschoeven zou ik zeker niet aanbevelen....

optie is een 1HE legbord te gebruiken waarin je je ontvanger aan de bodem schroeft of plakt, of opsluit in schuim.
      Die laatste lijkt me tot nog toe ook het beste. En volgens mij passen die inderdaad niet op de freeport, voor deze set bestaat er geen inbouwsetje, ook geen enkel dat erop past.

Comment

• DJ nn
        • Jun 2006
        • 489

Onderdaan bij een freeport, kun je 4 boutjes indraaien. (ze staan niet mooit in een rechthoek tov elkaar!)

Dus inderdaad 19" houder waar je in gaat boren...
        8754 19 inch Rack cradle - 1 U

Andere oplossing zie ik niet echt. (ty-wraps?)

grtzz
        ... the sound of silence...

Comment

• showband
          • May 2001
          • 4524

ik heb gewoon dubbelzijdig tape sterkste soort en een 19 inch cradle
          lekker belangrijk!

Comment

• koentjes
            • Dec 2007
            • 333

ja het legbord waar ik het dus al over had....

Comment

• dj ramses
              • Oct 2008
              • 29

Originally posted by kenx
              Hallo,

Weet iemand wat de beste manier is om een sennheiser Freeport in te bouwen in een rack. Enkele dagen geleden ben ik een EW100 G3 setje tegengekomen, welke in schuimrubber zat. Dit lijkt me niet al te makkelijk, om dit mooi op maat te maken, en dan nog in de flightcase te bevestigen. Een andere optie is een 19" plaat aan te schaffen, welke niet voor 19" materiaal is, daar 4 gaatjes in te boren en zo vast te schroeven op een of andere manier. Ik weet totaal niet welke manier het meest road-proof is, en welke het veiligst voor het toestel.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Kenny
              hallo,
              ik heb de maat vande freeport in gefreesd in een 1he blind plaat
              dit ziet er erg netjes uit!

groet

Comment

• dj-wojcik
                • Jul 2008
                • 911

misschien een foto'tje?
                [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

Working...