Defect datawheel KT DN728

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @lex
    • Jul 2006
    • 1087

Defect datawheel KT DN728

Beste forummer,

Gisteren heb ik voor het eerst sinds lang mijn Klark Teknik DN728 stereo delayline aangezet (test voordat ik hem zou gaan verkopen). De eerste paar minuten bezig geweest met wat settings (hoe werkt hij ook alweer...). Toen ineens was het datawheel kapot. Ik kan geen waarden meer veranderen.

Heeft iemand hier al eerder problemen mee gehad of meer algemeen: heeft iemand hier al ervaring met storing in een eindloos datawheel (ongeacht merk)?

@lex
    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Zo'n datawiel werkt optisch of mechanisch met kontakten. Er zijn twee uitgangen voor up en downcount. Als je zelf wil onderzoeken , zal er een scope aaan te pas moeten komen. Het is dan vrij snel te zien of het wiel wel of niet werkt.
    Overigens al eens een factory reset geprobeerd? Microprocessors willen ook wel een vergeetachtig zijn.

Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

Working...