Inbouw mp3 speler

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Inbouw mp3 speler

Wie kent een leverancier van dit soort inbouwmodules?
    MP3 Module with USB Port, SD/MMC Card Slot, FM Radio, LED Display and Remote Manufacturer
    Meestal kun je ze alleen kopen in veelvouden van 1000 stuks.
    Ik wil een slot-in cassette player vervangen door een mp-3 spelertje.
    Ik vraag me niet af of het de moeite loont. De afmetingen mogen niet te groot zijn ivm de beschikbare ruimte. In portabele audiosets zit ook wel eens zoiets, maar dan is het weer alleen leverbaar als heel duur service onderdeel.

Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

Beglec / JB Systems: daar noemt het MPL-1.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• speakertech
      • Jan 2008
      • 1697

Originally posted by speakertech
      Wie kent een leverancier van dit soort inbouwmodules?
      MP3 Module with USB Port, SD/MMC Card Slot, FM Radio, LED Display and Remote Manufacturer
      Meestal kun je ze alleen kopen in veelvouden van 1000 stuks.
      Ik wil een slot-in cassette player vervangen door een mp-3 spelertje.
      Ik vraag me niet af of het de moeite loont. De afmetingen mogen niet te groot zijn ivm de beschikbare ruimte. In portabele audiosets zit ook wel eens zoiets, maar dan is het weer alleen leverbaar als heel duur service onderdeel.

Speakertech
      Dat lijkt wel exact dezelfde. Ik ga de gegevens downloaden en uiteraard de afmetingen.

Good job
      Speakertech
      Last edited by speakertech; 19-12-10, 19:36.
      Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...

Comment

• Tom06
        • Aug 2009
        • 161

Ho stop! Ik weet niet of jullie het weten maar deze is speciaal gemaakt voor de APL 15. Dat is een inbouw versterker module van JB systems.
        Ik was namelijk ook opzoek naar zo'n mp3 spelertje.
        Maar weet iemand of je in de MPL-1 ook een RCA outputt kunt maken?
        Echo! echo .. cho .. ho .. o ... , goede akoestiek!

Comment

• laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

Deze werkt net beter buiten de APL15 (vooral de FM-radio). Meegeleverd aansluitsnoertje (ong. 20 cm) eindigt op kleine headerconnector: afknippen en aan de draadjes RCA en voeding (12 V DC) aanbrengen.
          @Speakertech: gelijkenis was inderdaad zeer treffend!
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• speakertech
            • Jan 2008
            • 1697

Originally posted by Tom06
            Ho stop! Ik weet niet of jullie het weten maar deze is speciaal gemaakt voor de APL 15. Dat is een inbouw versterker module van JB systems.
            Ik was namelijk ook opzoek naar zo'n mp3 spelertje.
            Maar weet iemand of je in de MPL-1 ook een RCA outputt kunt maken?
            Ook hier geldt: RTFM
            Dat heb ik dus gedaan en voor alternatief gebruik wordt er zelfs een los kabeltje bijgeleverd!

Comment

• speakertech
              • Jan 2008
              • 1697

Originally posted by laserguy
              @Speakertech: gelijkenis was inderdaad zeer treffend!
              Bij mijn zoektocht op het www kwam ik bij dat model uit. Ik vond de afbeelding goed genoeg om aan te geven wat ik bedoelde. Volgens mij is die van JBSYSTEMS hetzelfde apparaat.
              Speakertech

Comment

• speakertech
                • Jan 2008
                • 1697

Ze werken goed. Het enige wat mist is randomplay.
                Vooraf met de pc even de mp3's randomizen en niet alle faransje bauers worden achtereen gespeeld.

SD kaartje of usb stick erin en de sportdag heeft de hele dag (achtergrond)muziek,

Speakertech

Comment

• speakertech
                  • Jan 2008
                  • 1697

Een tijdje geleden was ik op zoek naar MP3 modules.
                  Hier heb ik er een ingebouwd in een plug en play setje, handig voor een snelle toespraak, een braderietje of uitversterking van een PC. Tegenwoordig voor veel geld te koop als je een goeie wil hebben. Dankzij MP3 istie weer helemaal bij de tijd.
                  Versterker 60 w RMS, 2x Beyma 8AG/N, 1x wireless.
                  Stevige flightcase heeft voordelen, vooral als hij mee moet in de kofferbak van een luxe auto, zoals dat vaak gaat bij dit soort simpele setjes.
                  Hoeft weer niet op MP

Speakertech

Last edited by speakertech; 13-04-11, 10:03.

Comment

Working...