Inbouw stekkerblok maken
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
zelfbouwen wil niet zeggen dat je loopt te modderen...
misschien is de kwaliteit misschien nog wel hoger dan wat je koopt?
veiligheid heb jij zelf in de hand als je je eerlijk en netjes aan de regeltjes houd...Comment
-
je profielen aarden is ook niet slecht...
alleen zou deze aarde wel schoon moeten zijn en los staan van je systeem aarde...
stel je voor een aardfout die prik op je rek zet die prik staat dan dus ook op je rails en alle buitenkanten van je apparaten enz enz...
daarom zou je met een dubbele aarde moeten werken, aan schepen doen ze dat ook, schone en vuile aarde...
dus hoe ga je met 2 aardingen werken in een kist die veelal in deze instalaties gaat gebruikt worden (ik veronderstel dat ts niet alleen bootfeestjes doet)
Als je prik op je rek zet en je hebt een degelijke aarding, dan zal de eventuele stroom op je profielen via de aardlus gaan, en niet via de persoon die rustig met een pintje aan het leunen is op die rek (weg met de minste weerstand) dat is de hele bedoeling van aarding toch?
(ps, welke stekker wou je gebruiken die 2 aardingaanslutingen heeft?)Nee meneer, de boom staat niet op de bergen, want de bergen zijn op vakantie in Disneyland, meneerComment
-
er bestaat geen stekker met 2 aardingen. hoe je het zou kunnen doen in dit geval van huisinstallatie ff geen idee maar geef mijn bek een douw.
diode ertussen of iets dergelijks in die richting. dan zou je theoretisch je spanning wel kunnen afvoeren maar niet kunnen aanvoeren naar je rack.
Stekkers met 2x aarde bestaan niet maar je kunt wel gewoon een kabel maken met een stekker waar alleen de aarde gebruikt word. Dan doet die stekker verder niets en ben je toch geaard.
het zijn maar een paar kleine ideeën van dingen die ik tegenkom bij mijn werkgever. tuurlijk kunnen we de boten niet vergelijken met thuis maar sommige dingen zijn wel te gebruiken in ons systeem.Comment
-
er bestaat geen stekker met 2 aardingen. hoe je het zou kunnen doen in dit geval van huisinstallatie ff geen idee maar geef mijn bek een douw.
diode ertussen of iets dergelijks in die richting. dan zou je theoretisch je spanning wel kunnen afvoeren maar niet kunnen aanvoeren naar je rack.
Stekkers met 2x aarde bestaan niet maar je kunt wel gewoon een kabel maken met een stekker waar alleen de aarde gebruikt word. Dan doet die stekker verder niets en ben je toch geaard.
het zijn maar een paar kleine ideeën van dingen die ik tegenkom bij mijn werkgever. tuurlijk kunnen we de boten niet vergelijken met thuis maar sommige dingen zijn wel te gebruiken in ons systeem.There is no substitute for imaginationComment
-
@lexHet is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...Comment
Comment