Sennheiser XSW serie draadloos

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Sennheiser XSW serie draadloos

Voor welke doelgroep is de XSW serie draadloze microfoons van Sennheiser bedoeld?
    is het de vervanger voor de Freeport (was volgens mij geen erg groot succes). De prijs ligt niet ver onder die van de evolution series.

Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Tot nu toe geen enkele reactie. Is er dan niemand die de nieuwe serie gebruikt?

Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

Misschien dat het in het nieuwe jaar veranderd als de oude frequenties niet meer bruikbaar zijn...

Comment

• drummerke
        • Oct 2006
        • 432

Ik ben van plan één aan te schaffen. Twijfel alleen tussen Xsw 35 of 65? Voor zang en spraak (kerkelijke toepassing vnl).
        Denk dat deze toch in beter segment zit dan freeport (snel overstuurde etc)
        Mn Ew 100 G2 geeft het begeven.

Comment

• DMiXed
          • Jan 2008
          • 370

XSW lijkt mij de nieuwe instapper van Sennheiser, zo presenteren ze hem zelf ook. Heb 'm zelf al een aantal keer gebruikt ook. In principe een leuke microfoon voor het geld. 835/865 kop erin (ik had de 835's), neutraal design dat er van veraf helemaal niet plastic uit ziet (wat het dus wel is) en prima uitgevoerd. Vooral de sync-optie is een mooie opsteker zoals we die ook kennen van Shure en de G3's. Meer frequenties te kiezen dan de Freeports en ook de ontvanger ziet er wat verzorgder uit met een duidelijk display. Al met al dus leuk spul, beter dan de Freeports (*** zij dank), maar geen vervanger van een G2 voor mij. Je merkt toch net dat beetje verschil qua klank en respons wat mist.
          Jeroen van Geffen

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Lijkt mij meer iets om te bespreken in het live forum of onder dit topic verder te gaan.

Vanaf pagina 7 heb ik over deze serie van Sennheiser ook een balletje opgegooid omdat o.a. onderwijs- en kerkinstellingen aan het kijken zijn naar vervanging voor hun huidige setjes in de 800MHz band. Echter had ik in dat andere topic ook gevraagd naar meer alternatieven in deze prijsklasse voor het genoemde doel.

Comment

Working...