Continu 220 door multi verboden???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Je wilt niet weten hoevaak ik een zwarte drie of vierpoot heb moeten vervangen door een rooie.......

Verder: leuk die overgangsperiode. Kan ik voor ieder apparaat een verloopstekker gaan kopen, voor als ik weer eens on the road ben.

Mijn krachtstroomkist loopt nu al over van de STANDAARD Cee-verloopjes..

( 16-32-62-125-perilex 16/25, en ook nog een paar zwarte..)

Van die dingen...Ofneetthan

Comment

• nicovwijk
      • Sep 2001
      • 239

Wat is het GROTE probleem????

Da Massols!
      Greetz Nicoooow

Nederlands zijn mijn goedste vak!
      Groeten Nico

Comment

• ludwig
        • Feb 2002
        • 292

Dat ligt niet aan de normen of wetten, maar aan de , soms foute toepassing. Ik ken het probleem ook. Het is inderdaad ergerlijk en niet nodig. Ben ooit eens in een poepsjiek ( Nederlands ) congrescentrum geweest, ik zeg de naam niet om hun de schande te besparen ) waar de installateur, en daarna gekeurd en goedgekeurd, het had gepresteerd om 3 x 400 V plusN te zekeren met vier individuele automaten ... Je weet wat er dan gebeurt als je met lichtjes begint te spelen... Het eindigde in een vreselijke discussie over te vervangen lampjes (tussen 230 en 400 volt erop ) waar werd beweerd dat we dan maar een symmetrische lichtinstallatie moesten hebben, dat het ding volstrekt volgens de regels was gemaakt... Toen ben ik beginnen twijfelen aan de professionele kennis van zij die er groot geld van maken... En als menswetenschapper terug naar mijn uniefje getrokken, om wat techniek bij te studeren ...

Long time since I met Marianne Faithfull

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

Die discussie ga ik niet eens aan, ik pak in en ben weg.
          Inderdaad, we hadden het er ook al in de 380-posting over , er lopen teveel amateurs rond. Volgens mij is een gedegen electrotechnische achtergrond nog altijd een functie op ingenieursniveau. Maar ik heb ooit andere dingen gezien, er kwamen drie bodybuilders aan die roadie waren geworden, niet gehinderd door enige kennis, en die moesten de lichtinstallatie steken. Met alle gevolgen van dien, omvallende trussen, etc, etc. Kreeg ik het nog op mijn kop ook, omdat ik er NIKS van gezegd had...(mensen die mij kennen weten beter, gnif, gnif).

Vandaar: er is maar 1 goed, en bijna goed is niet goed, en levert mij weer een vrije avond op. Inpakken en wegwezen.

Van die dingen...Ofneetthan

Comment

Working...