Real sound microphone

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vangisteren
    • Sep 2012
    • 1

Real sound microphone

Ik heb van een kennis drie instrumentmicrofoontjes gekregen en twee daarvan wil ik in mijn concertina gaan inbouwen.
    De microfoontjes zijn gefabriceerd door "HT technische geluidsprodukten" uit Gemert en de naam van de microfoontjes is "Real sound microphone". De firma HT heb ik proberen te bereiken, maar dat lukt niet.
    De microfoontjes zijn voorzien van een FET versterkertje en ze worden gevoed met een 9V batterij. Die 9V batterij zit in een aparte behuizing waar de kabel naar het mengpaneel ook op wordt aangesloten.
    Ik wil die aparte kastjes kwijt en de microfoontjes aansluiten op een mengpaneel met fantoomvoeding. Ik heb wel wat ervaring met het hanteren van een soldeerbout en eenvoudige elektronische schakelingen heb ik al vaker in elkaar geknutseld.
    Mijn vragen:
    - Heeft iemand daar ervaring mee?
    - Gaat dat goed komen: fantoomvoeding is meestal 48V?

Alvast hartelijk dank voor jullie reacties.
  • BJD
    • Oct 2007
    • 771

Laatst had ik een soortgelijk probleem. Een setje AKG C418's die op een micromix mixertje zaten. Daar wilde ik ook vanaf en heb daarvoor de Audix APS-910 gekozen. Dat was de goedkoopste phantom adapter die ik van een degelijk merk kon vinden.

Comment

Working...