Antari Ice 101 low fogger, zoemende mainpomp en werkt niet

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wouterbos95
    • Jan 2013
    • 3

Antari Ice 101 low fogger, zoemende mainpomp en werkt niet

Beste allen,

Ik heb een Antari Ice 101 low fogger, maar hij werkt niet. Ik heb de pomp al uit het apparaat gehaald, en deze was een klein beetje vies. ik heb de buisjes en de pomp schoongemaakt, en teruggeplaatst. De pomp maakt nu een zoemend geluid, en werkt nog steeds niet.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is, en zo ja, hoe ik het kan oplossen?

Alvast bedankt!

ps. hier een foto van de defecte pomp.

• Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

over het algemeen hoor je een goedlopende pomp niet, een pomp met lucht erin daarentegen maakt kabaal.

Ontluchten, of de vloeistof onder druk erin blazen, totdat alles goed doorgelopen is, lijkt me.

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

Bestel ff gewoon nieuwe pomp. Is zo duur niet. Heb er ook al een aantal proberen te repareren maar is te mechanisch voor een elektronicus ...
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• wouterbos95
        • Jan 2013
        • 3

Ik heb hem dus al ontlucht, (met een injectiespuit...), en alles moet vol zitten met vloeistof, maar nog steeds werkt het niet... ik denk dat het een nieuw pompje wordt, want een oplossing weet ik niet meer...

Iemand wel?

Comment

Working...