Harting Female/Male probleem

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lifespan
    • Dec 2007
    • 47

Harting Female/Male probleem

Hallo lui,

Heb een andere mengtafel gekocht , is uitgevoerd met spinner en 108 pins Harting female, probleem is dat mijn multikabel uitgevoerd is met 2 x 108 pins harting female, ergo, niet aan te sluiten. Is er een simpele manier (adapter?) om de connector op de mengtafel aan te passen naar male??
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Daar is geen kant en klare oplossing voor, of de spin van de mengtafel veranderen of zelf een verloop in elkaar knutselen.
    Is lang geleden maar volgens mij was er wel een behuizing waar je aan beide kanten een connector in kon zetten, dan kun je dus met heel korte draadjes de verbinding maken.
    Maar een male/male verloop is wel heel kwetsbaar, contacten verbuigen snel als hij een keer valt of stoot.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• lifespan
      • Dec 2007
      • 47

Of iemand moet nog een korte kabel hebben liggen met 2 x male of zo, dan zou ik ook geholpen zijn........ (evt. ruilen tegen kabel met 1 x male en 1 x female 108 pins, heb ik liggen, ca. 2,5 meter, volledig bezet)

Comment

• NesCio01
        • May 2010
        • 1987

en waar is de spinner van je oude mengtafel?

grtz

Nes
        Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• MusicSupport
          • Feb 2006
          • 1016

Originally posted by NesCio01
          en waar is de spinner van je oude mengtafel?

grtz

Nes
          Ik heb volgens mij nog wel een Han108 Male spinner over; even kijken in m'n bak met incourante gear. Dat is DE ENIGE manier. Een Multikabel met Han108 hoort Female / Female te zijn en je spinner en breakout horen Male te zijn. NOB/APR norm? Hoeveel kanaals?
          d&b Audiotechnik

Comment

• lifespan
            • Dec 2007
            • 47

volledig bezet, Amco norm. spinner oude mengtafel zit ngebouwd in oude mengtafel, wil ik compleet verkopen. nieuwe mengtafel is Yamaha O2R, degeen van wie ik hem gekocht heb heeft patchpanel in dghouse gebouwd, verbonden met in+uitgangen en daarnaast dieHan 108 pins female. ik zie er tegenop om dat hele spul los te halen en opnieuw te solderen

Comment

Working...