Kleine multiconnector

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Robert H
    • Jan 2006
    • 378

Kleine multiconnector

Qua multiconnectoren ben ik uiteraard bekend met de grote exemplaren van LK, Socapex, Harting, etc. Ik vroeg me af wat de meest gebruikelijke (en betrouwbare) connectoren zijn voor het kleinere werk. Denk aan 4 tot 6 aderpaartjes voor een klein siderack, snake of pedalboard voor gitaar bijvoorbeeld. Een snelle Google-actie maakt me niet veel wijzer, bestaan dat soort connectoren überhaupt wel?

Edit: Nog effe een rondje Googelen bracht me bij de Link LK13. Een 4-parige connector (als ik de aardes los houd). Setje van kabeldeel en chassis komt op ongeveer 70 euro. Is in principe precies wat ik zoek, maar is dit wat?

Last edited by Robert H; 20-02-14, 18:32.
  • NesCio01
    • May 2010
    • 1987

Originally posted by Robert H
    Qua multiconnectoren ben ik uiteraard bekend met de grote exemplaren van LK, Socapex, Harting, etc. Ik vroeg me af wat de meest gebruikelijke (en betrouwbare) connectoren zijn voor het kleinere werk. Denk aan 4 tot 6 aderpaartjes voor een klein siderack, snake of pedalboard voor gitaar bijvoorbeeld. Een snelle Google-actie maakt me niet veel wijzer, bestaan dat soort connectoren überhaupt wel?

Edit: Nog effe een rondje Googelen bracht me bij de Link LK13. Een 4-parige connector (als ik de aardes los houd). Setje van kabeldeel en chassis komt op ongeveer 70 euro. Is in principe precies wat ik zoek, maar is dit wat?

Ik gebruik al jaren LK en heb er echt nog nooit storing in ondervonden.
    Ik gebruik dan zowel LK 13, LK 25 en LK 85.

Verder zie ik in het theater met de regelmaat van de klok LK
    voorbijkomen, ook hier van klein naar groot (LK 150).

Ik heb overigens nog een male kabeldeel en 2 female chassisdelen liggen.
    Voor € 40,= zijn ze van jou.

grtz

Nes

Last edited by NesCio01; 20-02-14, 23:22.
    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• Robert H
      • Jan 2006
      • 378

Originally posted by NesCio01

Ik gebruik al jaren LK en heb er echt nog nooit storing in ondervonden.
      Ik gebruik dan zowel LK 13, LK 25 en LK 85.

Verder zie ik in het theater met de regelmaat van de klok LK
      voorbijkomen, ook hier van klein naar groot (LK 150).

Ik heb overigens nog een male kabeldeel en 2 female chassisdelen liggen.
      Voor € 40,= zijn ze van jou.

grtz

Nes
      Bedankt voor je reactie en helemaal top/toevallig dat je zo'n setje hebt liggen. Ik laat je morgen effe weten van hoe
      en wat, heb absoluut belangstelling!

Comment

• Robert H
        • Jan 2006
        • 378

Nes, wat die belangstelling betreft is er effe wat gewijzigd in de plannen. Nogmaals bedankt, maar de LK is nog even niet nodig!

Comment

Working...