Draadloze microfoons antennes combineren
Collapse
X
-
Bedankt voor ieders reacties!
Dus om het even kort samen te pakken.
Passive distributie: weinig tot geen probleem om een 75 ohm verdeler te nemen.
Actieve distributie/versterker: MOET 50 ohm zijn anders problemen....
Antenne: Het liefst zo selectief mogelijk.
Heb ik het zo goed heel kort samen gevat ?
Indien dit klopt is er voor mij nog maar één probleem te vangen. Een 50 ohm versterker die de verliezen van de multi-tabs/verdelers compenseert toch ?Comment
-
Ik ben zeker dat het 4G gerelateerd is. Ruim een jaar geleden toen die produktie in Parijs begon
LDPA's (of de vlaggen) zoals ze zowat alle fabrikanten ze aanbieden
Het idee van te gaan bandpass filteren, had ik al ook al overwogen
Een tijd geleden ben ik met een paar collega's gaan testen met onder andere HA-8089Comment
-
Bedankt voor ieders reacties!
Passive distributie: weinig tot geen probleem om een 75 ohm verdeler te nemen.
Actieve distributie/versterker: MOET 50 ohm zijn anders problemen....
Antenne: Het liefst zo selectief mogelijk.
Heb ik het zo goed heel kort samen gevat ?
Indien dit klopt is er voor mij nog maar één probleem te vangen. Een 50 ohm versterker die de verliezen van de multi-tabs/verdelers compenseert toch ?
Bij de versterker gaat het niet zozeer om of hij 75 of 50 ohm is het is meer de versterking en S/N die je in de gaten moet houden. maar er zijn zeker mooie/beter alternatieven.
Selectiviteit is altijd goed, hoe meer je weg filtert om de gebruikte frequenties heen hoe minder kans op vervelende bij-producten, deze selectiviteit kan ook in je versterker zitten. of ergens anders tussen je antenne signaal, echter is het lastig te vinden aangezien breedband de mode is op het moment.Last edited by Paul10; 23-02-14, 22:24.Comment
-
Ik ging uit van de oer ASP dus de 1 of 2, daar zit een voeding verdeling voor de ontvangers en voeding voor de antennes in, de rest is passief.Comment
Comment