beyma 18p1200

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • joeri91
    • Mar 2014
    • 3

beyma 18p1200

hoi,
    ik heb een zelfbouwbass, dit gaat om een beyma18p1200 in een w-bin kast. de speaker zou 1200watt zijn bij 8ohm, en toch krijg ik niet de kracht eruit die ik wil met een p1200 in bridged erop te zetten. deze zou ook 1200 leveren op 8ohm, nu heb ik van een kameraad een qsc 5050 geleend om dit te testen en deze doet het zonder probleem dan geeft hij echt een goede bas, hoe komt het dat een p1200 in bridged het niet doet terwijl ze qua wattage perfect overeen komen?
    mvg
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Ik ben bang dat je appels met peren aan het vergelijken bent, de P1200 kost nog niet een kwart van wat de QSC kost.
    Alle waar naar zijn geld en ik ben bang dat de P1200 zijn opgegeven vermogen bij lange na niet weet te halen.
    De QSC wordt daarbij slechts met 8 Ohm belast terwijl de gebrugde P1200 al met 4 Ohm wordt belast en dus al op z'n tenen loopt.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• vdlaanlichtengeluid
      • Jun 2010
      • 640

en die QSC is een echte krachtpatser uit die serie. Totaal niets in vergelijking met de QSC. Ik heb hier de PLX serie nu recent aangeschaft en die doet het op het laag ook prima!

Comment

Working...