'k was technicus op Atlas Copco en de beste reeks QAS (generators) werden geassembleerd in China, Toen alles naar hier verhuisde veranderde de huidige QA's van prutsmotors en veel plastic er rond. Tja.
Stroom uit goedkoop Chinees generator
Collapse
X
-
De plaats waar iets geassembleerd wordt is niet bepalend voor de kwaliteit, die wordt bepaald door het ontwerp, de gebruikte materialen, toleranties, etc.
In China zijn ze echt wel in staat iets moois van goede kwaliteit te maken.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Sorry, maar weet je wel waar je het over hebt.
De vraag was een aggregaat voor een koelkast of vriezer, dan ga je toch geen UPS adviseren?
Ik zou niet inzien waarom een UPS het net schoon houdt, ja als deze van goede kwaliteit is en een goede PFC ingebouwd heeft dan hoort dat zo te zijn. Maar vele UPS'en zijn niet zo netjes, zeker niet de goedkope chinese.
Dan moet het ook nog een online versie zijn
Je gaat toch geen goedkoop aggregaat kopen en daar een dure UPS achter zetten.Comment
-
A12 ha ha, (sorry) vorige week nog bij alternate geweest, wat een weg is dat toch. 4x 2 baans met al die doorsteken, die bij elk groen licht van de zijwegen helemaal vol gezet worden. (Want beide zijden hebben dan groen...)
Afgelopen week stapten mensen zelfs uit zodat een vrachtwagen chauffeur geholpen kon worden, alles stond vast.
Aartselaar is toch meer de koel aggregaten begreep ik ooit, klopt dat?Comment
-
A12 ha ha, (sorry) vorige week nog bij alternate geweest, wat een weg is dat toch. 4x 2 baans met al die doorsteken, die bij elk groen licht van de zijwegen helemaal vol gezet worden. (Want beide zijden hebben dan groen...)
Afgelopen week stapten mensen zelfs uit zodat een vrachtwagen chauffeur geholpen kon worden, alles stond vast.
Aartselaar is toch meer de koel aggregaten begreep ik ooit, klopt dat?Comment
-
Comment
Comment