Antari X310 DMX

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BBuster
    • Oct 2014
    • 2

Antari X310 DMX

Hallo,

Ik heb redelijk goedkoop een 2ehands Antari X310 kunnen kopen. Op de zijkant staat Antari X310 fazer (zonder pro of mk2 ofzo)
    Heeft deze regelbare fans?

In het menu van de X20 II heb ik een menu "fan" maar wat ik ook instel, de fans blijven op 100% (denk ik) draaien.
    Als ik de rookmachine via dmx aanstuur is de rookoutput bij een waarde 255 minimaal (ongeveer de helft van wat de rookmachine doet bij de Manual knop op de afstandbediening).

Wie kan mij vertellen wat er mis mee is?
    De vorige verkoper heeft mij verteld dat de pomp pas vernieuwd is. Als ik naar het moederbord van de rookmachine kijk zie ik 2 pinnen (heater 1 & heater 2).
    Heater 1 gaat inderdaad naar het verwarmingselement maar heater 2 gaat naar 1 van de 2 fans (met nieuwe dunne draadjes volgens mij).

Heeft iemand wellicht een manual van aansluitingen? (of zou iemand met dezelfde machine duidelijke foto's van binnen kunnen posten?)

Super bedankt!
  • sjig
    • May 2012
    • 909

Heb recentelijk ook vrij goedkoop zo'n machinetje kunnen krijgen. Precies dezelfde 'problemen'. Vind het zelf niet zo erg, want dat ding staat eigenlijk altijd de hele avond op 20% te draaien, dus heb helemaal geen dmx nodig.
    Tijdje terug ook opengehaald. Foto's moet ik even naar zoeken, maar die krijg je nog.

Mij lukt het echter wel om de fans minder te laten draaien.

Comment

• BBuster
      • Oct 2014
      • 2

Ok thanks, een groot probleem vind ik het ook niet maar als ik het zou kunnen oplossen zou dat mooi zijn.

Misschien dat bij mij gewoon iets niet of verkeerd is aangesloten dus misschien dat jouw fotos iets duidelijk kunnen maken.

Bedankt alvast!

Comment

Working...