Vragen Patchpanels

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GuntherM
    • Jan 2006
    • 163

Vragen Patchpanels

Hoi,

lang geleden dat ik hier nog eens gepost heb, maar ik heb enkele vragen over patch panels.
    Ik gebruik op dit ogenblik de goedkope 48 kanaals van Neutrik, maar bij het routen durven deze wel eens slecht contact geven. Ik gebruik om te patchen jacks van Neutrik overigens.
    Dus ben ik op zoek naar iets anders. Ik heb al gemerkt dat de duurdere enorm veel geld kosten, wat is nu precies het verschil tussen die goedkope en bvb de bantam patchpanels?

En is het niet beter zelf om patchpanelen te maken met D chassisdelen, jack of XLR's in een 19" D plaat?

Graag jullie mening, bedankt,
  • Aart Rietveld
    • Aug 2004
    • 190

Ik gebruik een tweetal van deze Neutrik-paneeltjes nu al een jaar of twaalf. De laatste tijd gaat het prima, de eerste twee jaar wel wat problemen gehad met de soldeerverbindingen tussen de chassisdelen en de printjes. Blijkbaar heb ik inmiddels alle zwakke verbindingen gerepareerd!

Comment

• DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

Ik gebruik de NIJS SPP al meer dan 10 jaar, geen problemen, maar aangezien de patch meer voor noodvoorziening is, steek ik niet zo veel. En als ik het doe dan let ik er goed op dat de jacks netjes schoon zijn, vuile jacks kunnen een hoop problemen geven.

Comment

Working...