Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Bedankt allemaal voor jullie reacties.. In feite had ik het toch nog redelijk goed onthouden allemaal
Alleen gaat het vermogen in de praktijk van die versterkers dus niet evenredig omhoog bij een lager omage dus.. dat viel mij ook al op in de specs van de meeste versterkers.. Wel vervelend dat daar geen vuistregel voor is.. Zo weet ik nooit hoeveel watt een ouwe versterker geeft waar ik geen info over kan vinden op het net..
Kep nog 2 soundtech A300 versterkers liggen namelijk, zou best willen weten hoeveel ohm hij aankan, en wat de vermogens zijn bij verschillende omages..
En zo ook een Power Acoustics S-900 Performance... zelfde verhaal..
Ik houd niet zo van gok en gis werk bij zulke zaken.. altijd vervelend om een versterker op te blazen door onverstandig/onkundig gebruik.. (misbruik)
Nogmaals bedankt allemaal voor jullie enthousiaste reacties
Met vriendelijke groet,
Trail.
----
Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker.
----
Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker.
Comment