Speaker reparatie...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kool_Aid
    • Apr 2002
    • 15

Speaker reparatie...

Goede avond,

weet iemand hier misschien een GOEDE zaak waar ik mijn speakertjes kan laten reconen.
    Dit kan dus niet met een kit gedaan worden ( ik ga dat in ieder geval niet doen )

Het gaat om Gauss speakers van 18"

Nou, kom maar op.

Groet

• Remco vd Werff
    • Apr 2001
    • 753

Hallo Aid,

HPA in Amsterdam verkoopt Gauss speakers en heeft ook de reconekits. Deze kunnen waarschijnlijk, als het nog een beetje recent type is, je speakers reconen.

Gauss is wel erg prijzig overigens. Ik heb hier de prijslijst van HPA liggen en de 18" recones van Gauss die ze hebben kosten allemaal omgerekend €248,- ex bruto verkoop ps. Daar komt dan nog iets van 50-75 euro bij voor het reconen (misschien Gauss ook wel moeilijk, dus duurder).

Succes ermee.

Groeten, Remco
    Groeten, Remco

Comment

• Kool_Aid
      • Apr 2002
      • 15

thanks voor de info, heb inderdaad over HPA service gehoord. Dus ik geef ze maar een belletje maandag.

Groets.

Comment

• Contour
        • Feb 2001
        • 1018

Die Gauss 18" hebben ongetwijfelt een dubbele centreering! Vandaar dat het reconen wat lastiger is. Zoals al vaker ter sprake is gekomen zijn Gauss speakers uiterst muzikaal echter ze kunnen niet al te goed tegen overbelasting. Beetje uitkijken dus als ze straks gerepareerd zijn!

MVG Contour

Comment

Working...