Hoi, ik heb een vraag.
Ik ben gevraagd om een bar/restorant-theater audiovisueel te de-buggen en updaten, en daarna moet ik het personeel opleiden om het te runnen.
Niet super ingewikkeld, maar wel enigszins tijdrovend, ik kwam binnen om viavia een paar kleine klusjes als vriendendienst te doen, maar dit is dus wat serieuzer, en ik moet er een vriendelijk prijskaartje aan vast knopen.
De was lijst waar ik mee bezig ben,,,
Eerst het hele audio-visuele systeem geinvetariseert en uit m'n hoofd geleerd.
Blauwdrukken maken van de hele toestand als naslagwerk, en op maat geschreven manuals voor de apparatuur.
Defecte lampen vervangen, en de rest opnieuw ingesteld.
Stageblock en mengpaneel herbekabeld, ontbrekend podium spul besteld.
Snelcursus boekje aan het maken die in 2 a 3 lessen tijd de cursisten moeten klaarstomen voor de basis beginselen.
(Ze zijn getalenteerd)
Kan iemand een indicatie geven in welke richting de prijsklasse is ?
Wat is ongeveer de officiële prijs, en wat een vrienden prijs ?
Ik ben gevraagd om een bar/restorant-theater audiovisueel te de-buggen en updaten, en daarna moet ik het personeel opleiden om het te runnen.
Niet super ingewikkeld, maar wel enigszins tijdrovend, ik kwam binnen om viavia een paar kleine klusjes als vriendendienst te doen, maar dit is dus wat serieuzer, en ik moet er een vriendelijk prijskaartje aan vast knopen.
De was lijst waar ik mee bezig ben,,,
Eerst het hele audio-visuele systeem geinvetariseert en uit m'n hoofd geleerd.
Blauwdrukken maken van de hele toestand als naslagwerk, en op maat geschreven manuals voor de apparatuur.
Defecte lampen vervangen, en de rest opnieuw ingesteld.
Stageblock en mengpaneel herbekabeld, ontbrekend podium spul besteld.
Snelcursus boekje aan het maken die in 2 a 3 lessen tijd de cursisten moeten klaarstomen voor de basis beginselen.
(Ze zijn getalenteerd)
Kan iemand een indicatie geven in welke richting de prijsklasse is ?
Wat is ongeveer de officiële prijs, en wat een vrienden prijs ?
Comment