Afstandsbediening rookmachine

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gilly
    • Jun 2002
    • 105

trouwens ik heb ook ff een vraagje..

ik werk met 2 kleine(700watt) rookdozen merk antari. en heb daar dus ook 2 controllers bij
    kun je deze controller niet zelf bouwen maar dan 1 controller voor 2 rookmachines?

wat heb ik daar voor nodig?

Comment

• Dave
      • Jan 2001
      • 757

Dubbelpolige schakelaar, simpelweg aan elkaar knopen gaat niet goed, kun je ook een mooie kortsluiting mee creeren. Of met relais gaan werken. Die inbouwen in je rookdozen, en met een stuurspanning die je weer wel door kunt lussen tussen de twee rookdozen,.

U x I = Boem.

Comment

• speakerfreak
        • May 2002
        • 1446

citaat:
        trouwens ik heb ook ff een vraagje..

ik werk met 2 kleine(700watt) rookdozen merk antari. en heb daar dus ook 2 controllers bij
        kun je deze controller niet zelf bouwen maar dan 1 controller voor 2 rookmachines?

wat heb ik daar voor nodig?
        kun je volgens mij toch gewoon 1 controller open halen, dan 2 snoeren eruit laten komen aan elk snoer ff zon euro pluggie zetten en klaar.

speakerfreak was here....
        Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• Pulse
          • Oct 2001
          • 666

Ik heb ondertussen met een lichtere condensator het opnieuw geprobeerd zoals werd aangeraden.
          De schakelknal blijft nog juist weg maar het lampje blijft nog altijd steeds aan. Heb nu gewoon het lampje uitgeschakeld, geen ellende meer mee.

Greetz,
          Pulse, D.D.A. Sound & Light
          Belgiƫ

MSN:dietermrx@hotmail.com
          MVG,
          Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light

Comment

• Dave
            • Jan 2001
            • 757

citaat:
            kun je volgens mij toch gewoon 1 controller open halen, dan 2 snoeren eruit laten komen aan elk snoer ff zon euro pluggie zetten en klaar.

speakerfreak was here....
            Dat kan dus niet, omdat het geen stuursignaaltje is bij de meeste rookmachines, maar gewoon de voedingsspanning van de pomp. Als je dat klakkeloos aan elkaar knoopt heb je grote kans op een uitgebrande zekering, of huis.

U x I = Boem.

Comment

Working...