Omdat de administrator mijn andere topic gesloten heeft omdat men denkt dat ik, zoals vele anderen hier, een waardeloze vraag heb gesteld zonder zelf eerst ze zoeken, ofwel op het forum ofwel bij de verkoop en daar dus niet meer op kan reageren open ik maar weer een nieuw topic.
Misschien dat men eerst eens de moeite kan nemen te LEZEN voordat men antwoord geeft en dat wanneer men antwoord geeft het een zinnig antwoord betreft en wanneer men er geen idee van heeft of er de ballen verstand van heeft maar gewoon te zwijgen. Daar hebben we namelijk wat aan!
Ik vraag om 19" lades van maximaal 25 cm diep! (LEES 25cm)
en dus niet 35, 38 en 50 wat je veel ziet.
Of weet iemand anders een fatsoenlijke oplossing om in een dimmerrack de losse patchkabeltjes op te bergen. Diepte die over is is maximaal 25 cm. 50 stuks patchkabel 0,5 meter.
Dank!
Misschien dat men eerst eens de moeite kan nemen te LEZEN voordat men antwoord geeft en dat wanneer men antwoord geeft het een zinnig antwoord betreft en wanneer men er geen idee van heeft of er de ballen verstand van heeft maar gewoon te zwijgen. Daar hebben we namelijk wat aan!
Ik vraag om 19" lades van maximaal 25 cm diep! (LEES 25cm)
en dus niet 35, 38 en 50 wat je veel ziet.
Of weet iemand anders een fatsoenlijke oplossing om in een dimmerrack de losse patchkabeltjes op te bergen. Diepte die over is is maximaal 25 cm. 50 stuks patchkabel 0,5 meter.
Dank!
Comment