19" laden EERST LEZEN A.U.B.!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • joostnieuw
    • Jul 2002
    • 21

19" laden EERST LEZEN A.U.B.!

Omdat de administrator mijn andere topic gesloten heeft omdat men denkt dat ik, zoals vele anderen hier, een waardeloze vraag heb gesteld zonder zelf eerst ze zoeken, ofwel op het forum ofwel bij de verkoop en daar dus niet meer op kan reageren open ik maar weer een nieuw topic.

Misschien dat men eerst eens de moeite kan nemen te LEZEN voordat men antwoord geeft en dat wanneer men antwoord geeft het een zinnig antwoord betreft en wanneer men er geen idee van heeft of er de ballen verstand van heeft maar gewoon te zwijgen. Daar hebben we namelijk wat aan!

Ik vraag om 19" lades van maximaal 25 cm diep! (LEES 25cm)
    en dus niet 35, 38 en 50 wat je veel ziet.

Of weet iemand anders een fatsoenlijke oplossing om in een dimmerrack de losse patchkabeltjes op te bergen. Diepte die over is is maximaal 25 cm. 50 stuks patchkabel 0,5 meter.

Dank!

• axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

citaat:
    Omdat de administrator mijn andere topic gesloten heeft omdat men denkt dat ik, zoals vele anderen hier, een waardeloze vraag heb gesteld zonder zelf eerst ze zoeken, ofwel op het forum ofwel bij de verkoop en daar dus niet meer op kan reageren open ik maar weer een nieuw topic.

Misschien dat men eerst eens de moeite kan nemen te LEZEN voordat men antwoord geeft en dat wanneer men antwoord geeft het een zinnig antwoord betreft en wanneer men er geen idee van heeft of er de ballen verstand van heeft maar gewoon te zwijgen. Daar hebben we namelijk wat aan!

Ik vraag om 19" lades van maximaal 25 cm diep! (LEES 25cm)
    en dus niet 35, 38 en 50 wat je veel ziet.

Of weet iemand anders een fatsoenlijke oplossing om in een dimmerrack de losse patchkabeltjes op te bergen. Diepte die over is is maximaal 25 cm. 50 stuks patchkabel 0,5 meter.
    Sorry Joost...
    Heb het idd niet goed gelezen...

De groe(n)ten
    Tom Manshoven
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Disco Service Apeldoorn
      • Nov 2000
      • 299

Ik ben ze zelf de afgelopen 20 jaar nog niet tegen gekomen.

Ik vrees dat je een mooi klepje zal moeten maken voor jou "" kabelvakje"" want dat zal het wel moeten worden.

Wie weet ze wel te vinden !!

Comment

• dj_lucv
        • Aug 2001
        • 616

of een bestaand lade doorslijpen en weer aan elkaar lassen, maar of je daar op zit te wachten?

Comment

• Rv
          • Feb 2001
          • 1086

Heb ik hier ook al vaak gezien bij dimmers (Stage Unit - Heist): vakje met klep in het deksel van je case. Daar steek je dan je patchkabels in ... Meestal zijn die deksels wel 10 cm diep ...

heb er helaas geen foto van.

____
          Rv.
          ____
          ____
          Rv.
          ____

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

Moet het een metalen lade zijn?

Wij gebruiken een ladekist, opendraaiend beide lades. In die kist zitten alleen maar houten lades...moet ergens nog een foto van op het net zweven...
            Ben ook nog geen 25cm diepe lades tegen gekomen in catalogi van penn ed.

>>>> voor zelfbouwers: eet voedsel dat gaar is, koop spul wat klaar is!<<<<

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

enne, hoe hoog???

1he
              2he
              3he
              4he
              ???

ik heb me de pleuris gezocht naar iets, en heb momenteel 1he 27 cm gevonden. Maar alleen 1he..

sjonge, een nieuwe site ( klik op mijn profiel enzenzenz)

Comment

Working...