JBSYSTEMS DMX 192A

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • discobar the a-ties team
    • Jan 2003
    • 18

JBSYSTEMS DMX 192A

Ik heb deze controller net aangekocht (2de hands). Wanneer ik scanner 5,6,11 of 12 wil selecteren gaat dit niet. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

JBSYSTEMS DMX 192A = BOTEX DC-1216 = AMERICAN DJ DMX OPERATOR = ...
  • LJ Chris
    • Jul 2002
    • 477

citaat:
    Ik heb deze controller net aangekocht (2de hands). Wanneer ik scanner 5,6,11 of 12 wil selecteren gaat dit niet. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

JBSYSTEMS DMX 192A = BOTEX DC-1216 = AMERICAN DJ DMX OPERATOR = ...
    Branden de LEDjes van van de scans op de controller?
    Ben je zeker van de DMX adressering?
    Niet vergeten dat scan 1 op 001 komt, scan twee op 017 (16+1); scan 3 op 033 (16+16+1); scan 4 op 049 (16+16+16+1) enz...

Groetjes

Chris
    Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• ronny
      • Dec 2002
      • 2139

dit vind ik gek. heb je hem dan niet getest toen je hem hebt gekocht.
      Tis inderdaad zo gelijk bsl zegt dat je op je verdeling van je dmx adressen moet letten bij het bedienen en instellen van je intteligent licht maar eigenlijk maakt dit voor die knopjes op je controller niks uit. Als de ledjes niet branden wanneer je op het knopje drukt dan vrees ik dat er iets kapot is aan je controller.

greetz ronny (bsl)
      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Jan 2003
        • 18

Wanneer ik op het knopje druk van de controller dan brandt het lichtje ernaast niet. Het lichtje is het niet want ik heb het al getest door er een scan aan te hangen op het juiste adres. Weet iemand wat dit kan zijn?
        Heb hem gekocht via internet dus kon niet eerst nakijken wat er aan was.

Comment

• Dave
          • Jan 2001
          • 757

Dan ben ik bang dat er een aantal schakelaartjes de geest hebben gegeven. Als je handig bent met de soldeerbout kun je ze makkelijk zelf vervangen, die print stelt verder geen donder voor. Ik hoop iig dat je er niet teveel voor hebt betaald.

There's no buisness like showbuisness
          U x I = Boem.

Comment

• LJ Chris
            • Jul 2002
            • 477

Staat de polariteit op de achterkant van de controller goed ingesteld?
            Probeer eens door de polariteit om te draaien?

Groetjes

Chris
            Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• Jan 2003
              • 18

Het probleem is opgelost. Er waren 2 verbindingen die geen goed contact meer gaven. Even een draadbrugje erover en hij werkt terug perfect.

Thanx anyway

Comment

• harry
                • Sep 2009
                • 1

dmx 192a jbsystems

Hallo allemaal

Ik heb juist een dmx 192a gekocht via 2dehands.be ,hij lijkt helemaal in orde te zijn lichtjes branden led uitlezing werkt maar ik krijg mijn scanners niet in beweging via de controller (scanners zijn MADSCANS 411A)
                Aleenstaand op muziek werken ze wel met de ingebouwde MIC
                HELP HELP IK WEET HET NIET MEER WAT IK ZOU KUNNEN DOEN
                Kan er iemand mij opweg helpen want ik ben niet op de hoogte van deze controller
                Heb altijd zonder gewerkt en wou nu eens wat anders

mvg
                Harry

Comment

Working...