ik ben op zoek naar een dimmer of switcher om verschillende lage wattage's te dimmen of schakelen (tot 100 Watt o.i.d. ). Ik wil namelijk een grote hoeveelheid (25) lampen schakelen voor een theater produktie. Aangezien de schouwburg ook maar een aantal dimmer kanalen heeft, is het zonde om per lamp een dimmer kanaal te gebruiken.
Het handigste is natuurlijk een dmx aansturing van dit alles.
Ik heb al gezocht in nieuwsgroepen, internet en in dit forum maar ik heb niet iets dergelijks kunnen vinden.
Iemand suggesties ?
Als iets dergelijks niet bestaat, misschien is het dan makkelijk te maken ? Per lamp een dmx kanaal bijv. En dan een relais of een triac om te dimmen. Ik heb geen elektrotechniek ervaring dus ik weet het fijne er niet van. Iemand een beeld van de kosten ?
Het lijkt me namelijk wel iets waar meer mensen hier behoefte aan kunnen hebben.
Het handigste is natuurlijk een dmx aansturing van dit alles.
Ik heb al gezocht in nieuwsgroepen, internet en in dit forum maar ik heb niet iets dergelijks kunnen vinden.
Iemand suggesties ?
Als iets dergelijks niet bestaat, misschien is het dan makkelijk te maken ? Per lamp een dmx kanaal bijv. En dan een relais of een triac om te dimmen. Ik heb geen elektrotechniek ervaring dus ik weet het fijne er niet van. Iemand een beeld van de kosten ?
Het lijkt me namelijk wel iets waar meer mensen hier behoefte aan kunnen hebben.
Comment