ik zat filmpjes te kijken in het video forum, en daar kwam ik van die mooie lichtgevende vlakken tegen die snel aan en uit flitste in verschillende kleuren, nou leek mij dit eigenlijk ook best gaaf, maar omdat t geld niet op me rug groeit (eerst een betere set speakers en cd spelers) d8 ik aan zelfbouw. ik zit eraan te denken om bijvoorbeeld het tussendeel van me discobar aan te passen, door er lampen achter te plaatsen, en deze aan te sturen via www.discolitez.com dit omdat we ook muziek via mp3 spelen, en zo een leuke VU meter OID ermee kunnen weergeven.
hebben jullie misschien ideeen hoe ik mooie gelijkmatig oplichtende vlakken kan maken, misschien met mat glas ofzo? als ik het in me discobar maak moet het niet te diep worden. mocht het te diep worden zou ik het in een losse kast kunnen maken, en die naast me speakers/discobar kunnen zetten.
hier nog een plaatje van de achterzijde van de discobar, het houtkleurige deel in het midden zou ik dus om willen bouwen tot lichtbak:
nothing more to add
hebben jullie misschien ideeen hoe ik mooie gelijkmatig oplichtende vlakken kan maken, misschien met mat glas ofzo? als ik het in me discobar maak moet het niet te diep worden. mocht het te diep worden zou ik het in een losse kast kunnen maken, en die naast me speakers/discobar kunnen zetten.
hier nog een plaatje van de achterzijde van de discobar, het houtkleurige deel in het midden zou ik dus om willen bouwen tot lichtbak:
nothing more to add
Comment