Lichtcontroller & Getik

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj-Gizmo Guido
    • May 2003
    • 3

Lichtcontroller & Getik

Ik had een vraagje :

Gister heb ik op een feest gedraaid waar we het geluid en het licht op allebij een aparte randaarde (stekker in de muur...) hadden gedaan, we dus 2 verlengsnoeren van elke randaarde, eentje voor het licht eentje voor het geluid. We hadden onze lichtcontroller op het ene verlengblok gedaan die speciaal voor het licht was. Toen we via de lichtcontroller onze par 36 wouden aanschakelen ( en flashen )en lasers gebeurde er wat raars. Je hoorde allemaak getik als je ze aan zetten. Weet iemand hoe dit kan gebeuren en hoe je dit kan verkomen?!

Alvast bedankt, Guido

>>> Sound Beatz People
    >>> Sound Beatz People
  • Freddie
    • Nov 2002
    • 195

Zat licht en geluid wel op een andere groep? Want als je licht en geluid op dezelfde groep zet, dan wil het wel eens voorkomen dat als je licht dimt. Je allemaal geruis hebt.

Als het licht uit is................. Is het donker

Comment

• jasperlemij
      • Jun 2003
      • 3

citaat:
      Ik had een vraagje :

Gister heb ik op een feest gedraaid waar we het geluid en het licht op allebij een aparte randaarde (stekker in de muur...) hadden gedaan, we dus 2 verlengsnoeren van elke randaarde, eentje voor het licht eentje voor het geluid. We hadden onze lichtcontroller op het ene verlengblok gedaan die speciaal voor het licht was. Toen we via de lichtcontroller onze par 36 wouden aanschakelen ( en flashen )en lasers gebeurde er wat raars. Je hoorde allemaak getik als je ze aan zetten. Weet iemand hoe dit kan gebeuren en hoe je dit kan verkomen?!

Alvast bedankt, Guido

>>> Sound Beatz People
      Guido die domme muts wist amper wat een rand aarde was, dus ze had gewoon 2 stekkers op 1 randaarde gedaan of het kan zijn dat het toch kwam omdat we op die trailer stonden....

gegroet,
      Jasper
      gegroet,
      Jasper

Comment

• Dj-Gizmo Guido
        • May 2003
        • 3

citaat:
        citaat:
        Ik had een vraagje :

Alvast bedankt, Guido

>>> Sound Beatz People
        Guido die domme muts wist amper wat een rand aarde was, dus ze had gewoon 2 stekkers op 1 randaarde gedaan of het kan zijn dat het toch kwam omdat we op die trailer stonden....

gegroet,
        Jasper
        Volgens mij had dat mens het wel goed gedaan maar was er gewoon teveel watt aan belichting op de controller aangesloten ofzo?!

Ik denk dat het ook niet echt goed is om ook nog eens op een lichtcontroller kanaal nog een verlengblok op aa te sluiten?!
        En daarop 4 parren op aan te sluiten...

Weet iemand een oplossing om dit te voorkomen of de echte oorzaak van dit probleem reageer alstublieft...

Gegroet Guido

>>> Sound Beatz People
        >>> Sound Beatz People

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

Welkom heren, maar leef je de eerste weken van de vakantie(?) eerst even uit met de zoekmachine...
          dat voorkomt dit soort ouwe koeien...

Moderator J&H Licht en Geluid Forums
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...