Rookmachine ontstore

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Aart-
    • Jul 2001
    • 801

De grap is dus juist dat die "knal" een erg breed en ver doorlopend spectrum heeft.
    Daarom hoor je 'm ook ...

[offtopic]
    @ snelstarter: Er zijn diverse soorten (modernere sytemenmet mosfet's, ouderen gebaseerd op triac-achtigen) met verschillende eigenschappen in de handel.
    Ook kun je je buis nog met HF voeden met dezelfde mogelijkheden.

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3150

Bedankt Laserguy,

Jij was de meest nuttige tot nu toe over de rookmachine (over TL, bedankt, ik heb daar nu genoeg over). De man in de winkel zei ook al zoiets maar zei het veel te vaag, vandaar dat ik ook dit topic was gestart.

Ik denk dat ik ook over de rookmachine genoeg heb, dus ga k maar s knutselen. Ik zal nog s laten weten of de operatie succesvol is verlopen.

Mzzl,
      Jurjen

Comment

• driesmees
        • Apr 2003
        • 1076

Laserguy is zelf ook een verkoper in electro en licht en gelud, maar hij heet dan wel de beste service in heel belgië, hij staat altijd voor iedereen klaar(en hij heeft een mooie laser
        [CENTER] [/CENTER]

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

Vandaar dus ,

Nou bedankt voor deze gratis service [][][]!!!

Vandaar dat het ook allemaal wel zal lukken (verw8 ik dan)

Nou ik ga in het weekend er denk ik s naar kijke, I'll keep you informed!

Jurjen

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

@dries:
            @jurjen:

@your service

Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• driesmees
              • Apr 2003
              • 1076

Kan je ook gewoon een UPS voor je installatie smijten:
              [CENTER] [/CENTER]

Comment

• dedean
                • Sep 2003
                • 1

Hai allemaal

Het "knallen" van een schakelaar de "veel stroom" schakelt veroorzaakt een em-veld die opzijn buurt een iductie stroom in een signaalkabel veroorzaakt. Voor al als de schakelaar dicht bij de versterker input kabel licht.

Oplossing:

Je kan een relay in de rm bouwen zodat de het schakelen verweg en afgeschermt gebeurt of je signaal allemaal balanced gebruiken.
                Balanced in/out puts zijn niet altijd aanwezig maar wel altijd op mic en master outs dus gebruik dit ook.

Comment

Working...